کد خبر: ۱۸۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 14 February 2016

به گزارش تابناک یزد،شاید کمتر کسی ماندگاری نماينده اردکان در لیگ برتر را پیش‌بینی می‌کرد یا بهتر بگوییم خوشبین‌ترین هوادار تیم آرمان هم فکر حضور تیم اردکان را در بین هشت تیم برتر والیبال کشور نمی‌کرد.


تیم آرمان اردکان به عنوان نماینده استان یزد در سوپر لیگ والیبال کشور تا اینجا هم دور از انتظارها ظاهر شده و خود را در جمع هشت تیم برتر ایران جای داده است.

سه بازی حساس با تیم بانک سرمایه که در صورت دو برد در اين ديدارها، این پدیده والیبال ایران را در جمع چهار تیم برتر کشور قرار خواهد داد.

اتفاقی که به ظاهر سخت و دشوار و غیرممکن به نظر می‌رسد، اما تیم اردکان ثابت کرده كه قادر به انجام هر کار سخت و دشواری است، البته نبايد یادمان برود که "مصطفی کارخانه" سرمربی بانک سرمایه، استاد حذف از مرحله پلی‌آف است و دو سال پیش هم با تیم کاشان، تجربه تلخی را در کارنامه دارد و به شدت نگران رودروی با تیم آرمان اردکان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد در اردکان، دور اول مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، امروز یکشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در شهرهای تهران(دو دیدار)، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این مرحله، تیم بانک سرمایه از ساعت ۱۵ در خانه والیبال تهران میزبان آرمان ورزش اردکان خواهد بود.

البته دو تیم، نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می‌کنند اما با وضعیتی کاملاً متفاوت، یکی تیمی کهکشانی و دیگری تیمی از کویر مرکزی ایران با بازیکنانی جوان و جویای نام است.

تیم بانک سرمایه با ۱۷ برد و ۵۰ امتیاز و صدرنشینی به این مرحله صعود کرده و تیم آرمان ورزش اردکان با ۹ برد و ۲۳ امتیاز و کسب رتبه هشتم به مرحله نخست پلی‌آف راه يافته است.

بانک سرمایه در دور مقدماتی دو مسابقه برابر اردکان برگزار کرده که در هر دو دیدار، سه بر صفر فاتح میدان بوده است.

تیم بانک سرمایه از نظر آماری تیم برتر این مسابقه خواهد بود، اما "مصطفی کارخانه" سرمربی بانک سرمایه یک بار با تیم باریج اسانس کاشان به مرحله نخست پلی اف صعود کرد و به رغم صدرنشینی در دور مقدماتی، در این مرحله از دور رقابت‌ها حذف شد بنابراین در رقابت‌های امسال تیم خود را با تمام توان به زمین می‌فرستد.

قضاوت بازي امروز دو تيم را "علیرضا قریب" و "مرتضی علایی" برعهده دارند و "اسماعیل صباغ" ناظر بازي خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار