نماینده ولی فقیه در مازندران
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات هفتم اسفندماه گفت: قلب امام راحل و شهدا را با حضور پرشور در انتخابات شاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۷۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 12 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در سخنانی در جمع نمازگزاران تنکابن، با اشاره به انتخابات و حضور همیشگی مردم درصحنه‌های مختلف بیان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر همبستگی و پیروی از ولایت‌فقیه است.

آیت‌الله طبرسی، نقش مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم را در برجام مؤثر برشمرد و بابیان اینکه دو آزمون بزرگ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در پیش داریم خواستار حضور پرشور در این عرصه شد و اظهار امیدواری کرد تا در انتخابات هفتم اسفند با حضور باشکوه‌تر در پای صندوق‌های رأی، دل امام و شهدا را شاد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به تاریخ کهن و پیشینه تاریخی تنکابن با اشاره به نعمت انقلاب اسلامی و اسلامی بیان کرد: ولایت‌فقیه استمرار امامت است وتا ظهور منجی عالم بشریت ادامه دارد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی پور اکبر امام‌جمعه تنکابن نیز با اشاره به نهضت قرآنی تأکید کرد: کودکان را درمهدهای قران پرورش دهید و معلمان افسران دلاور نهضت فرهنگی و قرآنی هستند.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم تنکابن در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن اظهار داشت: شعار مرگ بر مزدور آمریکا درخاورمیانه و مرگ بر اسرائیل در این راهپیمایی طنین‌انداز شد.

امام‌جمعه تنکابن در بخشی از سخنانش با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) بابیان اینکه پرستاران کار زینبی می‌کنند و سرپرستی بیماران و مریض داری در پیش خداوند متعال اجر و پاداش مضاعفی دارد افزود: جشن تولد حضرت زینب (س) باید باشکوه برگزار شود.

حجت‌الاسلام پور اکبر با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: افراد شایسته‌تر واصلح تر باید به مجلس راه یابند و بابررسی دقیقی که شورای نگهبان انجام داد نگران نیستیم و انشالله افراد متعهد و شایسته‌تر در مجلس حضور یابند.FacebooTwitteGoogle+

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار