مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه دلدادگی ملت به نظام جمهوری اسلامی ایران را موجب یأس آمریکا از تغییر نظام عنوان کرد.
کد خبر: ۱۷۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 02 February 2016
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه دلدادگی ملت به نظام جمهوری اسلامی ایران را موجب یأس آمریکا از تغییر نظام عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی‌اراکی پیش از ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم در پادگان هوانیروز شهر کرمانشاه با اشاره به میزبانی کرمانشاه در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: سعی خواهیم کرد که محافل انس با قرآن کریم را تا دور بعدی این مسابقات ادامه دهیم تا این رشته اتصال قطع نشود.

وی تلاوت دلنشین و زیباخوانی قرآن کریم را مقدمه‌ای برای دستیابی به اخلاق قرآنی دانست و افزود: اگر رفتار انسان بر محور قرآن کریم نباشد تلاوت‌های زیبا هم هیچ ارزشی نخواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تصریح اینکه قرآن نباید تنها در تلاوت مجلسی خلاصه شود، گفت: قرآن کریم دارای چهار وجود کتبی، لفظی، ذهنی و حقیقی است که تنها سه وجود اول آن ملموس بوده و حقیقت قرآن تنها در وجود امام معصوم متبلور است.

حسینی‌اراکی همچنین با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: دلدادگی مردم به نظام موجب ناامیدی آمریکا و دنیای استکبار از تغییر نظام شده است و این به دلیل اقتدار بی‌نظیر ایران است.

وی تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد نفوذ دشمن را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: دشمنان نظام که از راه گزینه نظامی خود نتوانستند علیه نظام کاری از پیش ببرند به نفوذ فرهنگی روی آورده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه یادآور شد: تضعیف باورهای دینی، ولایت‌ستیزی و فرصت‌طلبی از جمله عوامل نفوذ دشمن است که در خطبه فدکیه به آنها اشاره شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار