کد خبر: ۱۷۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 27 January 2016


مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه امروز دشمن جنگ نیابتی را در منطقه با ایران و کشورهای اطراف آغاز کرده است، گفت: دشمن باید بداند که جوانان ایران برای دفاع از دین و ارزش‌های دینی در هرجای جهان آماده جان‌فشانی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، مراسم یادبود شهید مدافع حرم "عباس آسمیه" با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی هوافضا سپاه در مسجد المهدی (عج) شهرستان فردیس برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد موحد در این مراسم با بیان اینکه امروز 2 جبهه و 2 تفکر حق و باطل در جهان در مقابل هم قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: امروز دشمن جنگ نیابتی را در منطقه با ما و کشورهای اطراف آغاز کرده و هدف اصلی آن‌ها از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: تلاش دشمن در این است که امت اسلامی را به جان یکدیگر بیندازد، ولی دشمنان باید بدانند که جوانان ایران اسلامی برای دفاع از دین و ارزش‌های دینی در هر جای جهان آماده جان‌فشانی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با عنوان اینکه نام شهیدان مانند خورشید در جامعه می‌درخشد، گفت: امروز تمام کوچه‌ها، خیابان‌ها، مراکز علمی، تفریحی و درمانی به نام شهیدان مزین شده است که این به معنای جاودانگی و حقانیت است.

در پایان این مراسم که از اقشار مختلف مردم، مسئولان سیاسی، انتظامی، نظامی و بسیجیان حضور داشتند لوحی از سوی سرلشکر پاسدار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده شهید عباس آسمیه اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار