مدیرعامل سازمان قطار شهری استان کرمانشاه از رشد بیش از 50 درصدی اعتبارات پروژه قطار شهری کرمانشاه در لایحه بودجه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 18 January 2016
مدیرعامل سازمان قطار شهری استان کرمانشاه از رشد بیش از 50 درصدی اعتبارات پروژه قطار شهری کرمانشاه در لایحه بودجه امسال خبر داد.

سعید سلیم ساسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از اختصاص 65 میلیارد تومان اعتبار در لایحه بودجه امسال برای پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این رقم بودجه نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته که نشان از باور مسئولین کشوری به انجام پذیر بودن پروژه قطار شهری کرمانشاه دارد.

ساسانی به پیشرفت‌های مطلوب پروژه در سال جاری علی رغم کمبودهای بودجه‌ای اشاره کرد و افزود: میزان پیشرفت پروژه و از طرفی رایزنی‌هایی که استاندار و معاون عمرانی استانداری و نیز مشاوران سازمان قطار شهری با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشته‌اند توانست مسئولان این سازمان را متقاعد کند که رقم بودجه قطار شهری کرمانشاه را امسال بیش از 50 درصد افزایش دهند.

وی با بیان اینکه میزان بودجه اختصاصی به پروژه قطار شهری کرمانشاه در لایحه بودجه امسال نسبت به سایر پروژه های قطاری شهری کشور بیشترین رشد را داشته است، گفت: امسال برای اولین بار بودجه قطار شهری کرمانشاه با بودجه پروژه قطاری شهری استان قم برابر شد و این نشان می‌دهد که نگاه مسئولین کشور به پروژه قطار شهری کرمانشاه عوض شده و به این پروژه باور پیدا کرده‌اند.

ساسانی میزان رشد بودجه قطار شهری کرمانشاه را در لایحه بودجه امسال مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اما با این وجود باز هم این میزان بودجه کفاف پیشرفت پروژه بر اساس برنامه زمانبندی آن را نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم طبق برنامه پیش برویم و ظرف سه سال آینده فاز اول پروژه در مسیر سه راه مسکن تا میدان آزادی را تحویل دهیم، باید سالانه 200 میلیارد تومان بودجه به پروژه اختصاص داده شود.

ساسانی با اینکه این میزان اعتبار اختصاصی به پروژه قطار شهری کرمانشاه در لایحه بودجه با تصویب آن در مجلس قطعی می‌شود، گفت: در کنار این تلاشیم تا از طریق منابع دیگر از جمله فروش اوراق مشارکت و فاینانس بتوانیم اعتبار لازم برای پیشبرد پروژه را فراهم کنیم.

مدیر عامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با اشاره به اختصاص 50 میلیارد دلار فاینانس در لایحه بودجه برای پروژه‌های عمرانی کشور، گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم از این محل اعتبارات قطار شهری کرمانشاه را در سال جاری افزایش دهیم که در این زمینه نیازمند مساعدت نمایندگان و مسئولین استان هستیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار