کد خبر: ۱۶۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 17 January 2016
روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «بازگشت مستندسازان نقاد دولت» نوشت: مستندی با عنوان«تدبیر بنفش» درباره برجام و مذاکرات هسته‌ای ساخته و به نمایش درآمده است.

ساخته‌اي با پيامي مهم در آستانه شروع برجام؛ «و تحريم‌ها ادامه دارد.» «فعلا» قسمت نخست آن را منتشر كرده‌اند و وعده داده‌اند «سريال» مستندشان درباره سياست خارجي دولت همچنان ادامه خواهد داشت. اینجا را ببینید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد.اینجا را ببینید.

اقتصاد

- بازار طلا و ارز در آستانه زمان اجرای برجام و لغو تحریم‌ها، روندی نزولی به خود گرفت.اینجا را ببینید.

با قرائت بیانیه برجام و رفع تحریم های بین المللی نظام اقتصادی کشور از تنگنای 10 ساله خارج خواهد شد..اینجا را ببینید.

فرهنگ

 زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با حجاب روبند و پوشیه به زیارت امام هشتم رفت.اینجا را ببینید.

 فیلم «من» با بازی لیلا حاتمی و بهنوش بختیاری به بخش مسابقه سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر راه یافت.اینجا را ببینید.

اجتماع

سخنگوی ناجا از دستگیری کلاهبرداری که از طریق سایت «دیوار» طعمه‌های خود را به دام می‌انداخت، خبر داد.اینجا را ببینید.

خرداد ماه سال 92 مأموران پلیس در جریان مرگ مرموز نوعروس جوانی که میهماندار هواپیما بود در بیمارستان رسول اکرم (ص) قرار گرفتند.اینجا را ببینید.

بین الملل

باب بانر: آدولف هیتلر در سال 1945 خودکشی نکرده بود و تا سالها بعد از آن تاریخ در برزیل زندگی کرده است.اینجارا ببینید.

 "ایمان" نام دختری ایزیدی است که اخیرا از چنگال آدمکشان جنایتکار داعشی نجات یافته است، او روزهای سخت و رعب‌آوری را یادآوری می‌کند که در اسارت بی‌رحم‌ترین تروریست‌های تاریخ گرفتار شده بود.اینجا را ببینید.

ورزش

امیر حاج رضایی می گوید کادرفنی تیم ملی امید باید بدانند که همه دوست شان دارند و نگران شان هستند. اینجارا ببینید.

مدیر فنی تیم ملی امید از صغر سن بعضی از بازیکنان قطر گفت.اینجا را ببینید.

دانش

 مطالعات نشان می دهد، افراد با دو نوبت ورزش در هفته به مدت 30 دقیقه و کاهش اضافه وزن می توانند چربی انباشته شده در کبد و خطر ابتلا به کبد چرب را کاهش دهند.اینجا را ببینید.

آزمایش بالینی یک داروی جدید فرانسه باعث یک بحران در این کشور شده و به گزارش بی‌بی‌سی،وزیر بهداشت این کشور اعلام کرده که شش نفر از دواطلبان به کما رفته که یک نفر از آنها دچار مرگ مغزی شده است.اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

سال 2015 برای دنیای گوشی‌های هوشمند، سال طراحی و استایل بود. سالی که اغلب سازندگان از پلاستیک به‌سوی فلز حرکت کردند و حسگر اثرانگشت و دوربین‌های پیشرفته‌تر جنبه عمومی یافت.اینجا را ببینید.

سال 2015 برای دنیای گوشی‌های هوشمند، سال طراحی و استایل بود. سالی که اغلب سازندگان از پلاستیک به‌سوی فلز حرکت کردند و حسگر اثرانگشت و دوربین‌های پیشرفته‌تر جنبه عمومی یافت.اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

در حالی که علیرغم مشکلات جدی مسکن مهر، فشار حامیان دولت قبل به دولت مبنی بر سرعت بخشیدن به این طرح ادامه دارد، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: بیش از 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور متقاضی ندارد!اینجا را ببینید.

 در حاشیه درگذشت شوهر سلن دیون، خواننده مشهور کانادایی.اینجا را ببینید.

 چند رسانه ای

در روز ۲۹ بهمن ۸۲ تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ میزبان قطر بود. تیم ملی کشورمان که در این مسابقات علاوه بر قطر، با اردن و لائوس نیز همگروه بود، برای صعود نیازمند برد در این مسابقه بود. زیرا از هر گروه تنها یک تیم راهی دور بعد می‌شد و همین مساله کار همه تیم‌ها را دشوار می‌ساخت.اینجا را ببینید.

عابدزاده عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

تیم ملی امید ایران با بدشانسی تمام مقابل قطر شکست خورد.اینجا را ببینید.

پیروز مجتهد زاده استاد جغرافیای سیاسی نسبت به گستاخی های اخیر وزیر خارجه امارات عربی متحده واکنش نشان داده و او را خود شکوهمندبین دانسته است.اینجا را ببینید. 

محبوب ترین خبرها

محمد رضا عارف در کنکور سراسری ریاضی ۱۳۴۹ رتبهٔ دوم کشوری را کسب کرد و در رشته مهندسی برق دانشکدهٔ فنی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شد.اینجا را ببینید. 

دستگیری ۱۰ ملوان آمریکایی در آب های سرزمینی ایران در عصر روز سه شنبه و آزادی کمتر از ۲۴ ساعت پس از دستگیری آنها ، اذهان را به یاد حادثه ای مشابه در نزدیک به ۹ سال پیش انداخت.اینجا را ببینید. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار