گزیده ای از خطبه های نمازجمعه اصفهان؛
تابناک: دوستی با این قدرت ها از مشکلات ایران اسلامی کم نمی کند، اگر همه تقوا پیشه کنیم راهکار مؤثر و کارآمد برای حل مشکلات را یافته ایم.
کد خبر: ۱۶۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 15 January 2016
به گزارش تابناک اصفهان، خطبه های امروز نماز جمعه شهر اصفهان به امامت حجت الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان برگزار شد.

همکاری آل سعود با رژیم صهیونیستی، فرار شاه از ایران، وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان و مسئله رعایت تقوا در امور از جمله محورهای سخنان امروز خطیب جمعه اصفهان بود.

گزیده ای از سخنان امروز حجت الاسلام میردامادی به نقل از خبرگزاری های ایسنا، فارس و تسنیم:

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، اظهارکرد: اقتدار ایران اسلامی در به اسارت گرفته شدن تفنگداران دریایی آمریکار به رخ جهانیان کشیده شد. البته همه دیدند که پاسداران غیور انقلاب اسلامی با این سربازان خطا کار با رافت اسلامی برخورد کردند.

وی با بیان اینکه رفاقت با شیطان بزرگ و غرب برای ایران آب و نان نمی‌شود گفت: دوستی با این قدرت ها از مشکلات ایران اسلامی کم نمی کند، اگر همه تقوا پیشه کنیم راهکار مؤثر و کارآمد برای حل مشکلات را یافته ایم.

میردامادی افزود: بدون شک اگر به خدا توکل کنیم و از رحمت او نا امید نشویم بر بسیاری از معضلات غلبه خواهیم کرد و در برابر هیچ ابرقدرتی تسلیم نخواهیم شد حا این ابر قدرت آمریکا باشد یا جنیان باشند.

وی با توصیه خود و مسئولان به رعایت تقوا و تشریح دستاوردها و برکات رعایت تقوا اظهار کرد: آلودگی هوا و معضلات و مشکلات بسیار، ناشی از عدم رعایت تقواست.

وی با بیان اینکه علت عمده آلودگی هوای شهری ناشی از اتوبوس‌های شهرداری و دستگاه‌های دولتی است، تأکید کرد: اگر انسانی متقی باشد هرگز برای رسیدن به مقصود خود حاضر به خیانت نسبت به عموم جامعه و افراد حساس نیست که باعث روزافزون آلودگی هوا شود.

میردامادی به نزدیک شدن به زمان اجرای برجام اشاره کرد و با بیان اینکه بهانه‌جویی مستکبران پایانی ندارد گفت: مشکل آمریکا با ایران عمیق است اما اکنون ما به تعهدات خود در زمینه برجام عمل کرده‌ایم و باید منتظر بمانیم و ببینیم آمریکا چگونه به تعهدات خود عمل می‌کند.

وی به 26 دی‌ماه سال 57 سالروز فرار شاه خائن از ایران اشاره و بیان کرد: سرنوشت شاهی که 37 سال به آمریکا خدمت کرد و دین و ارزش‌های معنوی را فروخت به نحوی شد که حتی آمریکا به آنها اجازه ورود نداد و حاضر به معاوضه شاه با دستگیرشدگان آمریکایی در سفارتخانه شد، بنابراین توصیه ما به آل سعود این است که از این سرنوشت عبرت بگیرد.

امام جمعه موقت اصفهان یادآور شد:‌ به گواه تاریخ سرنوشت همه خادمین به شیطان بزرگ چون شاه خائن نکبت‌بار است، قطع رابطه آل سعود با ایران همچون زمان امام راحل که این عمل بی‌خردانه را انجام داد در حقیقت برای اثبات دوستی خود با آمریکا و اسرائیل است.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
تا چه زمانی سوء مدیریت خود را به گردن شیطان بزرگ می اندازید؟ دست بردارید مردم از این حرفهای تکراری خسته شده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار