خبرنگاران و دست اندرکاران سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز چهارشنبه در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۶۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 13 January 2016
خبرنگاران و دست اندرکاران سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز چهارشنبه در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: استان های بسیاری خواهان میزبانی این دوره از مسابقات بودند اما کرمانشاه به دلیل داشتن ظرفیت بالای معنوی و دیگر استانداردهای لازم میزبان این دوره از مسابقات شد و بیش از یک هفته فضای این شهر با عطر معنوی قرآن آمیخته شد.

به گفته حسن ربیعی، برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه یکی از بهترین دوران های برگزاری مسابقات ملی بوده است.

در پایان این مراسم از مجتبی کوهگرد، شهریار دبیری، زیبا مفتخری، فرحناز چراغی، فاطمه الماسی، شیما فتحی و صبا مرجانیان به عنوان اعضای کمیته اطلاع رسانی مسابقات تقدیر شد.

زهره کریم زاده از خبرگزاری ایرنا، زهرا مرادی از خبرگزاری ایسنا، زهرا آقایی از خبرگزاری فارس، روشنک تکلف پور از خبرگزاری مهر، صفورا بیاتی از خبرگزاری تسنیم و پرستو خداداد از خبرگزاری شبستان نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مسئولان کشوری و استانی و با شرکت 610 نفر قاری و حافظ قرآن در تالار انتظار و مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار