یادواره 21 تن ازشهدای دهستان اسفندار بخش بهمن شهرستان ابرکوه همراه با بزرگداشت عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر با حضور مسئولان ، قشرهای مختلف مردم و خانوادهای معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 11 January 2016

به گزارش تابناک یزد،دراین آیین که درآستان مقدس امامزاده دختر موسی بن جعفر (ع)روستای اسفند آباد بخش بهمن برگزارشد امام جمعه بخش بهمن باگرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت: مهمترین وظیفه ما بعد از شهدا حرکت در مسیر آنان است.

حجت السلام علی علیزاده اظهار کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب ، نوجوانان و جوانان را به سمت فرهنگ و راه شهدا حرکت دهیم.
در حاشیه این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه به خبرنگار ایرنا گفت: جهانیان به شهامت و فداکاری شهدا و ایثارگران ایران اسلامی اذعان دارند .
مصطفی کریمی اظهار کرد: شهدای ما با اطاعت از امام خمینی (ره) به میادین جنگ شتافتند و جان خود را نثار کردند و اکنون مهمترین وظیفه ما عمل به وصایای شهدا و حرکت در مسیر ولایت است.
وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران از افتخارات تاریخ ایران هستند، خاطرنشان کرد: تجلیل از ایثارگران پاسداشت ،و بزرگداشت شهدا ،کشور را در برابر توطئه های دشمنان و استکبار جهانی بیمه کرده است .
این مسئول ادامه داد : باید به خوبی رشادت ها و شهادت طلبی های شهدا و ایثارگران را که مایه اقتدارنظام مقدس جمهوری اسلامی هستند برای نسل های سوم و چهارم انقلاب، تبیین کنیم .
وی افزود: شهرستان ابرکوه 275 شهید ،33 آزاده و 560 جانباز سرافراز در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
در این یادواره جشنواره شعر ، دلنوشته ، عکس ، نقاشی و خاطره نویسی برگزار گرشد.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار