مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل گفت: شهادت آیت‌الله باقرالنمر مقدمه‌ای برای فتنه‌انگیزی آینده دشمنان است.
کد خبر: ۱۵۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 06 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام حسین محمدیان در همایش گفتمان انقلاب اسلامی با عنوان مقابله با نفوذ و گرامیداشت یاد و خاطره شهید باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان، در مسجد علامه حسن‌زاده آملی اظهار کرد: فتنه 88 یکی از مهم‌ترین امتحاناتی بود که در جریان انتخابات ریاست جمهوری رخ داد و جمهوری اسلامی ایران را متحمل سختی‌های زیادی کرد.

وی با اشاره به اینکه افراد زیاد و خواص در جریان فتنه 88 مردود شدند، افزود: امسال نیز فتنه‌ای دیگر از سوی اجانب درنظر گرفته شده که روند آن کلید خورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: شهادت آیت‌الله باقرالنمر یک قدم کوتاهی برای فتنه‌انگیزی و شیطنت دشمنان و زمینه‌سازی فتنه آینده است.

این مسئول با اعلام اینکه دشمنان استکباری در فتنه‌های خود می‌خواهند انقلاب اسلامی را با ضربه‌های مهلکی روبه‌رو کنند، تصریح کرد: درایت، بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری و همراهی عمومی ملت همیشه در صحنه از ولایت سیلی محکمی بر گوش دشمنان است.

محمدیان با تأکید بر اینکه با خداوند دل‌مان آرام و پشت‌مان محکم است، خاطرنشان کرد: دشمنان در این مملکت نمی‌توانند به اهداف‌شان برسند.

وی با اعلام اینکه با تکیه بر خداوند و اطاعت از ولایت فقیه توانستیم در انقلاب اسلامی در میان آتش سهمگین دشمنان همانند ابراهیم از آتش نمرود سربلند بیرون بیاییم، متذکر شد: ما درس آزادی و دین‌داری را از امام نخست شیعیان آموختیم که با ضربت شمشیر در محراب در راه خداوند احساس نجات و رستگاری می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آمل شیطنت دشمنان را مقدمه‌ای برای لطف خداوند در این مملکت دانست و گفت: هم‌اکنون مهم‌ترین وظیفه‌مان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که باید با انتخاب آگاهانه و مسئولان پرشور پای صندوق‌های رأی بیاییم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار