سردار آقاخانی در نشست خبری در مجتمع مطبوعاتی:
تابناک: سردار آقاخانی همچنین در خصوص برخوردهای پلیس با خودروهای دودزا نیزگفت: اتوبوس های شهری با توجه به دودزا بودن، جریمه می شوند و ما کاری نداریم که شهرداری برای خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان پول ندارد.
کد خبر: ۱۵۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 03 January 2016

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، صبح امروز مجتمع مطبوعاتی و فرهنگی اصفهان، میزبان فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان و همراهان وی بود.

وی این بار نه برای بازدید از این مجتمع و آشنایی با مشکلات مجتمع که برای برگزاری نشست خبری ماهانه خود با خبرنگاران به مجتمع مطبوعاتی آمده بود.

سردار آقاخانی در ابتدای این جلسه با جمله ای کنایه آمیز که البته حاکی از اشراف فرمانده نیروی انتظامی استان به معضلات موجود در این مجتمع داشت، گفت: اگر به من می‌گفتند که جایی برای کنفرانس خبری نداریم من حتما خودم یک جای بهتری را برای برگزاری این نشست پیدا می کردم!.

وی با بیان اینکه مجتمع مطبوعاتی اصفهان در نقطه ای کور که برای سوء استفاده کنندگان بیرونی امن است، قرار گرفته است، اظهار داشت: برای برقراری امنیت این مکان به زودی کیوسک نیروی انتظامی در پارک مقابل این مجتمع مستقر خواهد شد.

سردار آقاخانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر در برخی کافی شاپ‌ها نوشیدنی‌ای به عنوان معجون بیرجند، سرو می شود که وجود موادمخدر در آن به اثبات رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین برخی عناوینی که رستوران‌ها و تالارها انتخاب می‌کنند با توجه به غربی بودن نشان دهنده نفوذ فرهنگی دشمن است که پلیس به شدت با این نامگذاری‌ها برخورد قانونی خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، با اشاره به اینکه این عناوین با سنخیت ایرانی تناسب ندارد، افزود: تذکرات لازم در این خصوص از سوی اماکن به این مکان‌ها داده شده است.

وی با اشاره به اینکه با اتحادیه مربوطه نیز در این زمینه صحبت کرده ایم، گفت: ما به رستوران داران در این زمینه به شدت تذکر جدی می دهیم.

آقاخانی همچنین در خصوص برخوردهای پلیس با خودروهای دودزا نیز اظها داشت: اتوبوس های شهری با توجه به دودزا بودن، جریمه می شوند و ما کاری نداریم که شهرداری برای خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان پول ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
فرمانده انتظامی استان اصفهان صحیحه نه فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار