کد خبر: ۱۵۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 28 December 2015

به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد در دیدار با اعضای شورای شهر هرات گفت: از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان خاتم براي سرمایه‌گذاری در طرح‌های مشخص‌شده استقبال مي‌شود.


 "سيد محمد ميرمحمدي" همچنين در ديدار با اشاره به درخواست اعضاي اين شورا مبنی بر ساخت راه‌آهن خاتون‌آباد– قادرآباد، اظهار كرد: برنامه کلی راه‌های مواصلاتی استان به‌ منظور مبادلات تجاری استان با سایر استان‌ها و کشورهاي مجاور و آسيا و آسياي ميانه تهیه‌ شده و درصورتی‌ که راه‌آهن مذکور توجیه اقتصادی و علمی داشته باشد در این برنامه قرار خواهد گرفت.

وي همچنين به محدودیت منابع آب در استان اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب به استان آغاز شده و با توجه به تخصیص 150 میلیون مترمکعبی آب، مشکلات آب شرب استان حل خواهد شد و استان یزد از این بحران کم‌آبی خارج می‌شود.

استاندار با تاكيد بر استفاده از آب فاضلاب برای گسترش صنایع استان، تصریح کرد: مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی، یکی دیگر از برنامه‌هاي استان در حوزه آب است که خوشبختانه شهرستان خاتم در این زمینه پیشتاز و سهیم بوده است.

 میرمحمدی در پایان با اشاره به این که اولین کمیته پایش آب استان در این شهرستان راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: شهرستان خاتم در هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی رتبه دوم استان را دارد که امیدواریم این روند مطلوب همچنان ادامه یابد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار