تابناک: رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان ( سوانح سوختگی ) گفت: از ساعت 20 تا 24 سه شنبه 18 نفر مصدوم ناشی از سوختگی به این بیمارستان مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ 18 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر فریدون عابدینی افزود: از این تعداد مصدوم حدود 60 درصد مربوط به سوختگی از آتش و 40 درصد سوختگی از ترقه است.

وی با تاکید بر اینکه هیچکدام از این مصدومیت ها شدید و در حد تخلیه چشم یا قطع عضو نبوده است اظهار کرد: امسال مصدومان کودک بین دو تا 10 سال حدود 50 درصد سوختگی های ناشی از آتش را شامل می شوند.

وی با بیان اینکه از میان مصدومان مراجعه کننده به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان فقط شش نفر بستری شدند ادامه داد: پنج نفر از بستری شدگان، کودک هستند.

عابدینی گفت: از میان 18 مصدومی که تا ساعت 24 امشب به بیمارستان مراجعه کردند یک نفر از کمشچه ( حبیب آباد برخوار) و دیگران از اصفهان بودند.

وی افزود: امسال به مانند خاکستر زیر آتش بود به طوریکه تا قبل از ساعت 20 هیچ مصدومی مراجعه نکرد اما از ساعت 20 به بعد با این حجم از مصدومان مواجه شدیم.

وی تصریح کرد: احتمال دارد تعداد مصدومان تا صبح روز چهارشنبه افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، در استان اصفهان مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به مرکز آموزشی درمانی امام موسی کاظم(ع) یا همان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل می شوند.

چهارشنبه سوری سال گذشته 21 مصدوم به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان مراجعه کردند.

در چهار سال اخیر از سال 89 تا 92 در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان به ترتیب 30، 22، 36 و 21 نفر بوده که کمتر از 10 درصد این مراجعان در بیمارستان بستری شده اند و هیچ فوتی یا سوختگی وسیعی وجود نداشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار