بازتاب گسترده ديوار مهرباني در رسانه هاي خارجي؛
تابناك اصفهان: کمپین "دیوار مهربانی" رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک سنت در سراسر کشور می شود و از سوی دیگر بازتاب رسانه ای جهانی پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۵۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 23 December 2015
تابناك اصفهانکمپین "دیوار مهربانی" رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک سنت در سراسر کشور می شود و از سوی دیگر بازتاب رسانه ای جهانی پیدا کرده است.

اين ديوار در چند روز اخير بازتاب خوبي در رسانه هاي مختلف جهاني از بي بی سی ،سی ان ان و گاردین و... داشته و همچنين رويش و گسترش آن نيز در كشور گسترده تر از پيش بوده است؛ در چند روز گذشته حجم اقلامي كه به "ديوار مهرباني" آورده شده قابل توجه بوده و مردم بيش از پيش از اين كمپين استقبال كردند.

در كنار اين موضوع و با توجه به سرماي فعلي زمستان ايران، كمپين هاي جديدي به نام "پایان کارتن خوابی" و ... در كشور ايجاد شده كه قصد حمايت از افراد كم توان را دارد.

http://tazehayeroz.ir/wp-content/uploads/2015/12/151213171653_kindness_wall_512x288__nocredit.jpg

عصر ايران از گزارش سی ان ان درباره اين ديوار نوشت:

در زمستان سرد ایران مردم این کشور ابتکاری جالب برای گرم کردن بی خانمان ها پیدا کرده اند.

"دیوار مهربانی" که مردم در آن می توانند لباس هایی را که نیاز ندارند با دیگران به اشتراک بگذارند، در حال گسترش در سراسر کشور است.

پیام این دیوار ساده است: اگر نداری بردار و اگر نیاز نداری بذار. این شعاری است که روی چند رخت آویز و قلاب وصل شده روی دیوار نوشته شده است.








منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار