طلوعی:
تابناک: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به مناسبت چهارشنبه آخر سال دو بیمارستان سوانح سوختگی و تخصص چشم (فیض) اصفهان در آماده باش کامل قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حمیدرضا طلوعی اظهار داشت: با توجه به اینکه مصدومین حوادث چهارشنبه سوری عمدتا با سوختگی و آسیب‌دیدگی چشم مواجه می‌شوند بنابراین امسال علاوه بر آماده باش کامل بیمارستان فیض که بیمارستان تخصصی چشم است نیز متخصصن چشم را در بیمارستان سوانح سوختگی مستقر کردیم.

وی بیان داشت: بیشترین نگرانی ما از "چهارشنبه سوزی" آخر سال است و نگران رفتارهای پر خطر در این شب هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: هر ساله آمار قابل توجهی از مصدومین که دچار سوختگی و آسیب دیدگی چشم شدند را در دو بیمارستان فیض و سوانح سوختگی اصفهان شاهدیم و همین امر سبب شده که چهارشنبه سوری را به نام چهارشنبه سوزی بنامیم.

وی گفت: امسال با استقرار متخصصان چشم در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) امکان عمل جراحی چشم را در این بیمارستان فراهم کردیم تا بتوانیم با سرعت عمل از آسیب دیدگی شدید چشم و حتی نابینا شدن چشم مصدومینی که درصدی در سال های گذشته به علت دیر انتقال دادن به بیمارستان فیض و انجام عمل جراحی بود، پیشگیری شود.

طلوعی اعلام کرد: دو بیمارستان فیض و امام موسی کاظم (ع) که مختص سوانح سوختگی است از ساعت ۲ بعدازظهر امروز تا صبح فردا به صورت ویژه در آماده باش کامل قرار دارند.

وی بیان داشت: مواد محترقه ای که به منظور شادی در چهارشنبه سوری بعضا از سوی عده ای جوانان و افراد استفاده می شود از هر بمبی خطرناکتر است و مصدومین بالایی برجایی می گذارد که امیدواریم با اطلاع رسانی صحیح و به جای رسانه های، چهارشنبه سوری بدون مصدوم داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار