کد خبر: ۱۴۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 20 December 2015

به گزارش تابناک یزد،هفتاد و ششمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور به منظور گراميداشت یاد آیت الله العظمی شیخ "عبدالکریم حائری" بزرگ استاد مراجع معاصر و شخصیت بلند آوازه جهان تشیع به میزبانی دارالعباده و دارالعلم یزد برگزار می‎‎شود.


"محمد رضا دهقانی" معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزدتصریح کرد: استان یزد در روزهای دوم و سوم دی ماه پذیرای معاونان فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور است.

وی با بیان این که گردهمایی مذکور پيرامون موضوع استفاده از فضاهاي مجازي در فعاليت‌هاي فرهنگي برگزار خواهد شد، عنوان کرد: تغييرات تكنولوژيكي در دنياي امروز آنچنان پر شتاب است كه هر روز دستاورد جديد را در اختيار بشر مي‌گذارد و امكان و فرصت جديد را پيش روي انسان‌ها فرهم مي‌سازد.

دهقاني ادامه داد: فضا مجازي از جمله اين تغييرات است كه مي‌توان از آن به عنوان ابزاري قدرتمند در فعاليت‌هاي فرهنگي بهره جست لذا با توجه به اهميت اين موضوع، معاونت فرهنگي جهاددانشگاهي در حال برنامه‌ريزي براي اجراي طرح‌هايي جهت بهره‌برداري بهتر از اين ظرفيت و فضاي ايجاد شده است و برگزاري اين گردهمايي با موضوع مذكور نيز در همين راستا انجام مي‌شود.

وي با اشاره به مزين شدن اين گردهمايي به نام آیت الله العظمی حاج شیخ "عبدالکریم حائری"، از این عالم وارسته به عنوان شخصیت بلند آوازه جهان تشیع در دو قرن اخیر، بنیانگذار و موسس حوزه علمیه قم، استاد عالیقدر حضرت امام خمینی(ره) و بسیاری از مراجع و اندیشمندان اسلامی معاصر یاد کرد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که برگزاری این یادمان فتح بابی برای معرفی هر چه بیشتر ویژگی‎‎های این شخصیت برجسته و معرفي ابعاد مختلف شخصيتي ايشان به نسل جوان کشورما‎‎ن باشد.

به گفته‎‎ی دهقانی، معاونت فرهنگي جهاددانشگاهی یزد در نظر دارد که در فاصله‌ي برگزاری این یادمان تا دهم بهمن‎‎ماه سالروز وفات این عالم وارسته، برنامه‎‎های مختلفی از جمله برگزاری مسابقه کتابخوانی، انتشار سلسله گفت‎‎وگوهایی با بزرگان دینی و انتشار ويژه‌نامه و پوستر معرفي آيت الله حائري را دنبال كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار