معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: نمادها و المانهای مرتبط با مسابقات سراسری قرآن کریم آماده نصب در شهر کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۱۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 16 December 2015
معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: نمادها و المانهای مرتبط با مسابقات سراسری قرآن کریم آماده نصب در شهر کرمانشاه هستند.

سید احسان معراجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه میزبانی این مسابقات فرصت بسیار مناسبی برای شهر کرمانشاه است، اظهار داشت: مردم کرمانشاه این افتخار را پیدا کرده‌اند که پایتخت قرآنی جهان اسلام باشند و تمام علاقمندان به ساحت مقدس قرآن بتوانند به قرآن و مهمانان قرآنی خدمت کنند.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: شهرداری کرمانشاه همچون سایر ارگانهای مرتبط در این مهم تاریخی، امر تبلیغات محیطی را برعهده گرفته‌ که شامل تزیین و آراستگی و پاکیزگی کامل شهر است.

معراجی با اشاره به اینکه امید داریم به نحو شایسته‌ای نمادها و نماهایی از قرآن در شهر کرمانشاه تجلی یابد، گفت: تبلیغات باید به گونه‌ای باشد که هنگامی که مهمانانی وارد شهر می‌شوند این تبلیغات را ببینند و بدانند که کرمانشاه آماده میزبانی از این مسابقات است.

جانشین کمیته تبلیغات محیطی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن با بیان اینکه این کمیته برای متوجه ساختن مردم به این امر مهم تشکیل شده است، افزود: در این راستا یکی از بوستان‌های کرمانشاه به عنوان نمادی از قاریان شهید در فاجعه منا به نام «مهاجران» نامگذاری شده است و اکنون نیز نمادها و المانهای ویژه مسابقات در سطح شهر آماده نصب هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرداری کرمانشاه چندین جلسه بسیار مهم یکی از آنها با حضور تمام معاونان شهردار و شهرداران مناطق برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در تمامی جلسات استانداری نماینده شهردار حضور داشته و در جلسه‌ای دیگر با حضور شهردار اقدامات انجام شده و پیش‌بینی شده مورد ارزیابی قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار