کد خبر: ۱۴۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 14 December 2015
فرماندار آستارا با تأکید بر عدم همراهی مدیران دولتی با کاندیداهای احتمالی انتخابات، گفت: مسئولی که بی‌طرفی دولت را زیرسئوال ببرد با او برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سیروس شفقی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری و تأمین این شهرستان، اظهار کرد: آستارا یکی از شهرهای مهم و راهبردی گیلان با دارا بودن خطوط دریایی و جاده‌ای و در آینده نیز ریلی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شناسایی نقاط قوت و ضعف آستارا می‌تواند در پویایی این شهرستان تاثیرگذار باشد افزود: مرز مشترک 38.5 کیلومتر با جمهوری آذربایجان و عنوان نزدیک‌ترین بندر به بنادر کشورهای حاشیه دریای خزر از جمله ویژگی‌های برتر آستارا است.

فرماندار آستارا این شهرستان را از مهم‌ترین منابع درآمدی استان گیلان دانست و تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید توانستیم با حمایت‌های استاندار و مجموعه استانداری پروژه‌های خوبی را به سرانجام برسانیم.

وی گفت: عملیات خط ریلی رشت آستارا، توسعه سریع فازهای باقی‌مانده اسکله، ایجاد صنایع تبدیلی و دانش‌بنیان، بارانداز و ترمینال ریلی، احداث دومین پل مرزی از جمله اقدام‌های دولت در این شهرستان است.

شفقی با بیان اینکه اقدام‌های بسیاری در حوزه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیز انجام شده است، تصریح کرد: یک ماه آینده مدیران باید برنامه‌های امور محوله دستگاه‌های اجرایی خود را به فرمانداری شهرستان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برای احداث چاه فلمن با اختصاص اعتبار باید هرچه سریع‌تر تسریع شود، گفت: نگه‌داری پروژه‌های افتتاح شده باید مورد توجه قرار گیرد تا آسیبی به بیت‌المال وارد نشود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه مصالح پروژه‌های راه‌سازی باید از کیفیت استاندارد برخورد باشد، خاطرنشان کرد: در بارندگی‌های اخیر مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید همواره در آماده‌باش و در دسترس باشند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، یادآور شد: در شرایط امروز منطقه نیازمند یک حماسه ملی هستیم و برگزاری انتخابات باشکوه تاثیر زیادی در معادلات منطقه‌ای دارد.

شفقی با بیان اینکه مهم‌ترین کار دولت کسب اعتماد مردم است، خاطرنشان کرد: احترام به حقوق شهروندی جزو کارهای اساسی دولت است و همواره از این حقوق دفاع می‌کنیم.

وی اجرای قانون در انتخابات را مسئله مهم دانست و تصریح کرد: اخلاق، راستگویی، امانتداری و قانون‌مداری شعارهایی است که ملاک قرار می‌دهیم.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه از آرای مردم در انتخابات صیانت می‌کنیم، یادآور شد: باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم فراهم و احساس رقابت در انتخابات را ایجاد کنیم تا حماسه‌ای دیگر شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها با همکاری مردم به درستی فرهنگ شایسته آستارا را نشان دهند، متذکر شد: با کارهای خلاف شرع نمی‌توان به مردم خدمت کرد و رعایت اخلاق و قانون لازمه پیشرفت دین و مملکت ماست.

شفقی با تأکید بر عدم همراهی مدیران دولتی با کاندیداهای احتمالی انتخاباتی، گفت: مسئولی که بی‌طرفی دولت را زیر سئوال ببرد با او برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه با توهین و تخریب در فضای مجازی برخورد می‌شود، یادآور شد: امیدواریم نقش خداپسندانه خود را در انتخابات فراهم آوریم و نشاط و آرامش در جامعه و مردم شریف ایران اسلامی از اهداف اصلی ما در انتخابات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار