بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی عراق فردا و چهارشنبه آسمان این کشور ابری همراه با رعد و برق، باران سنگین و تند باد همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 30 November 2015
 سازمان هوا شناسی عراق برای امروز دوشنبه در قسمتهای مرکزی و شمالی این کشور، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی ابری همراه با بارش خفیف باران را به ویژه در قسمتهای شمالی عراق پیش بینی کرد.

به گزارش «تابناک یزد»، سازمان هوا شناسی عراق برای جنوب این کشور نیز آسمانی صاف همراه با ابرهای پراکنده پیشی بینی کرده است، براساس اعلام سازمان هواشناسی عراق، دمای هوا به طور کل در مقایسه با دیروز بالا خواهد بود و حرکت بادها نیز در جنوب شرقی عراق آهسته و با سرعت معتدل 10 تا 20 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، کمینه دما در شهر بغداد یازده درجه سانتیگراد و بیشنه دما در این شهر 25 درجه سانتیگراد خواهد بود.

سازمان هواشناسی عراق برای فردا سه شنبه نیز پیش بینی کرد توده هوایی که از شرق ترکیه و دریای سرخ می آید بر هوای  این کشور تأثیر خواهد گذاشت و هوافردا سه شنبه در مناطق شمالی و مرکزی، ابری همراه با بارش خفیف باران خواهد بود و بعد از ظهر در منطقه مرکزی بارش باران شدید خواهد بود و در منطقه شمالی نیز بارش باران در حد متوسط تا بسیار شدید پیش بینی شده است و در مناطق مرکزی و شمالی نیز رعد و برق به وقوع خواهد پیوست، هوای مناطق جنوبی عراق نیز فردا سه شنبه تا قسمتی ابری و گاهی ابری همراه با بارش خفیف باران خواهد بود.

سازمان هواشناسی عراق اعلام کرده است دمای هوا فردا سه شنبه در مناطق مرکزی و جنوبی همانند امروز خواهد بود و در مناطق شمالی فردا اندکی کاهش خواهد یافت، وزش بادهای جنوب شرقی نیز سرعت خواهد گرفت و به میانگین سی تا چهل کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و باعث غبار در برخی مناطق مرکزی و جنوبی خواهد شد و میزان دید نیز به هشت تا ده متر خواهد رسید و باعث باران و غبار خواهد شد.

هواشناسی عراق برای چهارشنبه نیز در مناطق مرکزی و شمالی آسمانی ابری همراه با بارش نیمه سنگین و وقوع رعد و برق را پیش بینی و اعلام کرد در برخی مناطق شمالی نیز برف خواهد بارید و به تدریج تا شب قسمتی ابری خواهد شد، مناطق جنوبی نیز روز چهارشنبه، ابری همراه با بارش نیمه سنگین باران و وقوع رعد و برق خواهد بود.

به گزارش شبکه خبر به نقل از العالم الیوم، هواشناسی عراق پیش بینی کرده است دمای هوا روز چهارشنبه در مقایسه با روز سه شنبه کاهش یابد و وزش بادهای جنوب شرقی نیز با سرعت 20 تا 30 کیلومتر خواهد بود و به تدریج به شمال غربی حرکت خواهد کرد، فاصله دید نیز به هشت تا ده متر خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار