روحانی دستور رسیدگی صادر کرد
استاندار کردستان و 5 استاندار استان‌های لرستان، کهکیلویه‌ و بویراحمد، کرمانشاه، چهارمحال‌ و بختیاری و ایلام پیشنهادات خود را در قالب نامه‌ای 8 بندی و در راستای لزوم توجه به این استان‌ها در برنامه ششم توسعه برای رئیس جمهور ارسال کرده‌اند که رئیس جمهور دستور رسیدگی به نامه را صادر کرده است.
کد خبر: ۱۳۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 22 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، استاندار کردستان و 5 استاندار استان‌های لرستان، کهکیلویه‌وبویراحمد، کرمانشاه، کردستان، چهارمحال‌و بختیاری و ایلام پیشنهادات خود را در 8 بند به رئیس جمهور در قالب نامه‌ای در راستای لزوم توجه به این استان‌ها در برنامه ششم توسعه ارسال کرده‌اند.

یکی از استانداران امضا کننده نامه در این باره گفت: رئیس جمهور دستور رسیدگی به نامه را صادر کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه در قالب این نامه خواسته شده که ردیف مستقل و متمرکزی در جدول شماره ۹ برنامه ششم توسعه برای ایجاد زیرساخت‌ها در استان‌های یاد شده اختصاص یابد تصریح کرد: همچنین خواسته شده که سالانه 5 درصد بودجه عمومی دولت برای افزایش اعتبارات عمرانی و ملی این استان‌ها اختصاص داده شود.

وی یکی دیگر از بندهای این نامه را اجرای 3 پروژه کلیدی در استان‌های زاگرس نشین عنوان کرد و گفت: همچنین لزوم پرداخت تسهیلات لازم برای احداث، توسعه و تکمیل طرح‌های تولیدی این استان‌ها از محل صندوق توسعه ملی، اختصاص ردیف متمرکزی برای ایجاد زیرساختهای شهری، اجرای ۵۰ طرح بزرگ با مشارکت دولت و همچنین بخشودگی مالیاتی و بیمه ای برای واحدهای تولیدی و ... از دیگر بندهای این نامه بوده است.

منبع: تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار