کد خبر: ۱۳۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 16 November 2015

معاون نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و سوخت کشور اجرای طرح نوسازی کشور را امری مهم ذکر و عنوان کرد با اجرای این طرح خودروی پیکان از چرخه حمل و نقل حذف می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، وحید سعادت در نشستی با مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: در این طرح خودروهای 405 و سمند به عنوان خودروهای جایگزین معرفی شدند و پیکان به صورت کامل از چرخه حمل و نقل حذف می‌شود.

وی به خدمات پس از فروش از جمله تعمیر و نگهداری راحت‌تر خودروهای مذکور اشاره کرد و افزود: امکانات تعبیه شده در خودرو از جمله بخاری و کولر شرایط رفاه رانندگان و مسافران را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان به تنهایی نمی‌تواند مشکلاتی نظیر پرداخت کرایه‌ها و یا معضل ترافیک را حل کند، اهمیت ساماندهی و هوشمندسازی تاکسی‌ها به عنوان راه حل مشکلات مطرح شده را یادآور شد وخاطرنشان کرد: تحقق این موارد کمک شایانی به عملکرد مطلوب مدیریت شهری و کسب رضایت شهروندان می‌کند.

معاون نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و سوخت کشور در بخش دیگری از سخنان خود پیش بینی مسیرهای پوششی در محدوده‌هایی مثل مترو و فرودگاه را پیشنهاد کرد و گفت: این امر موجب افزایش بهره وری ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شود.

در ادامه این نشست مدیر اتحادیه تاکسیرانان در خصوص مزایای وام نوسازی تاکسی‌های فرسوده به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه تا کنون وام 250 تاکسیران آماده واریز به حسابشان می‌باشد، افزود: 35 میلیارد تومان به نوسازی ناوگان تاکسیرانی اختصاص یافته که پس از اتمام ثبت نام و مدت زمان تعیین شده این پول به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

ابراهیم باقری با اشاره به اینکه بازپرداخت وام در زمان 48 ماه باید به اتمام برسد، افزود: در این میان سه ماه تنفس در نظر گرفته شده اما این سه ماه نباید به صورت متوالی باشد؛ در این صورت پول پرداختی تاکسیران به او بازگردانده شده و خودروی وی به فروش می‌رسد.

در ادامه نشست حجت الله غلامرضایی، ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان تاکسیرانی ایجاد محیطی ایمن برای سفرهای درون شهری را از مهم ترین اهداف اجرای طرح مذکور ذکر و عنوان کرد: مسئولان شهری موظفند شرایط محیطی ایمن برای مسافران شهری را فراهم کنند که خوشبختانه این امر در اولویت وظایف و دغدغه های سازمان تاکسیرانی کرج قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توجه به شرایط سخت رانندگان در سرما و گرما نیز از ضروریات است، اظهار کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی تسهیل در رفاه حال رانندگان را هم به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار