آخرین وضعیت سپاهان و مربی کروات...!
تابناک: شب گذشته از اهواز خبر می رسید که اسکوچیچ توانسته مسئولان باشگاه فولاد را متقاعد کند که به وی رضایتنامه دهند و وی برای بستن قرارداد با سپاهان، به اصفهان می آید.
کد خبر: ۱۲۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 10 November 2015

به گزارش تابناک اصفهان- سرویس ورزشی، داستان سپاهان و مربی اش، در این روز ها حالا کمی عجیب شده است.

شب گذشته از اهواز خبر می رسید که اسکوچیچ توانسته مسئولان باشگاه فولاد را متقاعد کند که به وی رضایتنامه دهند و وی برای بستن قرارداد با سپاهان، به اصفهان می آید.

طبق گفته باقریان مقرر شده بود وی با پرواز ساعت 8:30 صبح به اصفهان بیاید و ساعت 11 صبح با باشگاه مذاکره کند؛ با وجود این صحبت ها، این اتفاق رخ نداد و مشخص شد که اسکوچیچ هنوز به صورت رسمی قراردادش با فولاد را فسخ نکرده و وی هنوز در اهواز است.

با این وجود مسئولان سپاهان گفته اند که برای مذاکره با اسکوچیچ تا پایان امشب صبر می کنند و اگر وی نتواند قراردادش با فولاد را فسخ کند، به سراغ گزینه دیگری می روند.

از سوی دیگر شنیده ها حاکی از این است که اسکوچیچ برای حضور در اصفهان شرط عجیبی برای مسئولان فولاد گذاشته و آن ها نیز این مسئله را قبول نکردندو همین مسئله باعث شده که پروسه حضور وی در اصفهان طولانی شود! گفته می شود که شرط اسکوچیچ این بوده که اگر مسئولان سپاهان با وی به توافق نرسیدند، اسکوچیچ به فولاد بازگردد.

این موضوع در توافقات بین سپاهان و اسکوچیچ می تواند اهرم فشاری باشد برای نزدیک شدن به قرارداد مالی که به نفع طرف کروات است؛ از سوی دیگر البته شنیده می شود با توجه به ارتباط بین باقریان و فولاد و همچنین نارضایتی فولاد از نتایج کسب شده توسط اسکوچیچ، این مربی می ترسد که در بازی مشترک فولاد و باقریان قرار گیرد و به نوعی بازی خورده و نه تنها سرمربی سپاهان نشود بلکه فولاد را نیز به فرکی داده باشد!

با وجود این مسائل باقریان تا امشب به اسکوچیچ وقت داده تا تکلیفش را مشخص کند؛ شنیده ها حاکی از این است که دیگر گزینه هدایت سپاهان لوکابوناچیچ، مربی نام آشنای کروات است که سابقه حضور در سپاهان را نیز در کارنامه دارد.

البته باید به این نیز توجه داشت که بوناچیچ، مورد حمایت بازیکنان تیم به خصوص محرم نویدکیا و هادی عقیلی نیست و آن ها بودند که از حضور وی در سپاهان جلوگیری کردند و بین اسکوچیچ و بوناچیچ، سرمربی فولاد را انتخاب کردند!

حال باید دید با وجود اینکه اسکوچیچ امروز بدون خداحافظی تمرین فولاد را ترک کرده و گفته که فردا قراردادم را فسخ می کنم، سپاهانی ها منتظر آن می مانند یا نه؟!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار