تابناک: یکی از بزرگترین موانع بر سر بهبود مشکلات این مجتمع را شاید بتوان عدم تعیین یک مدیر برای این مجموعه دانست که با گذشت یک ماه از تغییر مدیرقبلی هنوز هیئت مدیره به جمع بندی برای انتخاب مدیر جدید نرسیده است.
کد خبر: ۱۲۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 10 November 2015

به گزارش تابناک اصفهان، مجتمع مطبوعاتی شهر اصفهان بعد از گذشت پنج ماه از بهره برداری آن و استقرار چندین دفتر خبری، اما همچنان مشکلات زیادی را دارد و این در حالی است که با وجود گلایه خبرنگاران مستقر در این مجموعه بسیاری از مشکلات این مجموعه فرهنگی مطبوعاتی لاینحل باقی مانده است.

یکی از بزرگترین موانع بر سر بهبود مشکلات این مجتمع را شاید بتوان عدم تعیین یک مدیر برای این مجموعه دانست که با گذشت یک ماه از تغییر مدیرقبلی هنوز هیئت مدیره به جمع بندی برای انتخاب مدیر جدید نرسیده است.

با همه این مسائل اما کمتر مسئول شهری در اصفهان وجود دارد که از مشکلات متعدد این مجموعه آگاهی نداشته باشند که نمونه ای از این مشکلات را می توان مسئله امنیت در محوطه این مجتمع عنوان کرد.

قرار گرفتن این مجتمع روبروی یک پارک که فضای امنیتی چندان مناسبی هم ندارد، سبب شده تا خبرنگاران و اصحاب رسانه به ویژه بانوان از عدم توجه به امنیت این مجموعه و محیط پیرامون آن گلایه مند باشند. این گلایه‌ها تاجایی پیش رفت که صبح امروز، سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به این مجموعه آمد و قول مساعد برای پیگیری راه اندازی یک کیوسک نیروی انتظامی در مقابل این مجموعه را دارد.

وی همچنین در بازدید خود از مجتمع مطبوعاتی، از انتقال دفتر خبرگزاری پلیس به این مجتمع خبر داد.

با توجه به پیگیری‌های شهردار اصفهان و نیروی انتظامی انتظار می رود وضعیت این مجتمع مطبوعاتی به لحاظ امنیت برای اصحاب رسانه، روند سریعتری به خود بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
آخه این مجتمع چه کارکردی داره؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
وایی...
که چقدر افتضاح این مجتمع...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :