معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: هم‌زمان با اجرای طرح شیرخوارگان حسینی 30 حامی جدید برای حمایت از ایتام استان کرمانشاه جذب شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 01 November 2015
معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: هم‌زمان با اجرای طرح شیرخوارگان حسینی30 حامی جدید برای حمایت از ایتام استان کرمانشاه جذب شد.

مرتضی حسینی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه طرح شیرخوارگان حسینی به طور سراسری و کشوری در روز دوم و در برخی هیئت‌های مذهبی در روزهای ششم محرم‌الحرام برگزار شده است، اظهار داشت: حامیان جدید جذب شده حمایت از 34 یتیم در استان کرمانشاه را برعهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعهد یک ساله این تعداد از حامیان بیش از 81 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: حامیان مذکور متعهد شده‌اند ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به هر یتیم مورد حمایت خود اهدا کنند.

حسینی‌فر با بیان اینکه هم اکنون 22 هزار حامی نیکوکار حمایت از ایتام استان کرمانشاه را برعهده دارند، گفت: 6 هزار و 300 یتیم در استان از حمایتهای مادی و معنوی حامیان نیک‌اندیش بهره‌مند می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه افزود: ماههای محرم و صفر بهترین فرصت در راستای بهره‌گیری از ظرفیت بالای معنوی مردم خیر و نیکوکار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار