منابع خبری از اصابت موشک به پایگاه منافقین دربغداد و هلاکت شماری از آنان خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 30 October 2015
به گزارش تابناک یزد، ستاد عملیات بغداد در اطلاعیه ای اعلام کرد: افراد ناشناس پانزده موشک به اردوگاه لیبرتی شلیک کردند.

منافقین


بر اساس این اطلاعیه موشک ها از منطقه البکریه شلیک شده که هم اکنون درحال بررسی است.

گروهک تروریستی منافقین هلاکت حسین ابریشمچی یکی از سرکرده های خود را تایید کرد.

حسین ابریشم چی، برادر مهدی ابریشم چی شوهر سابق مریم عضدانلو قاجار بود که همسرش را بدون طلاق شرعی و قانونی به مسعود رجوی بخشید و وقتی مریم به کنار مسعود رفت و با او روبوسی کرد، مهدی ابریشم چی شروع به کف زدن کرد.

این رفتار اگرچه به بهانه اقدامی تشکیلاتی توجیه شد، اما ازآنجایی که حتی حیوانات نیز روی جفت خود تعصب دارند و اغلب اعضای منافقین درون خود این کار را رقت انگیز می دانستند، مهدی ابریشم چی و مریم رجوی دستور دادند که همه منافقین همسر خود را طلاق دهند و به مسعود بدهند. آنها گمان می کردند با این کار، همه مثل آنها می شوند و دیگر کسی نمی تواند فکر بد درباره آنها بکند.

مسعود و مهدی و مریم نام این رفتار کثیفشان را انقلاب ایدئولوژیک گذاشتند و از آن پس همه دختران و زنهای منافقین تبدیل به اعضای حرمسرای مسعود شدند. البته مسعود با همه آنها که اغلبشان پیر و ضمخت بودند رابطه نداشت و مریم، جوان ترین ها و خوش چهره ها را برایش گلچین می کرد.

تعداد زیادی از این زنان موفق شدند از پادگان اشرف فرار کنند و خاطرات و اعترافاتشان را منتشر کردند. اعضای دیگر و مردهای جدا شده نیز اذعان کرده اند که از این وقایع خبر داشتند و هر بار زن جوانی ارتقا مقام می یافت و به عضویت شورای فرماندهی در می آمد، اغلب اعضا می فهمیدند که مریم و مسعود او را برای شهوترانی گلچین کرده اند.

پس از سرنگونی حکومت صدام و به قدرت رسیدن دولت مردمی عراق، عراقی ها که به شدت از منافقان متنفر بودند خواستار اخراج آنها از کشورشان و پس گرفتن زمین ها و امکانات خود شدند، اما امریکایی ها از منافقان حفاظت کرده و ناچار شدند آنها را به اردوگاه خود در حومه بغداد منتقل کنند.

اردوگاه لیبرتی پایگاه نظامی آمریکا درعراق است.

گفته می شود که دیشب نزدیک به 80 موشک کاتیوشا به مقر این تروریست ها شلیک شده است. امریکا از این حادثه به شدت خشمگین شده و دولت عراق را مسئول دانسته است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار