معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در پایان سال به دلیل افزایش سفر‌های مردم با افزایش 20 درصدی ترافیک در سطح شهر مواجه می‌شویم.
کد خبر: ۱۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ 09 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با اشاره به اینکه ما در پایان سال به دلیل افزایش سفر‌های مردم با افزایش 20 درصدی ترافیک در سطح شهر مواجه می‌شویم، اظهار کرد: همچنین ساعات پیک ترافیکی نیز در پایان سال افزایش یافته و از ساعت 15 تا ساعات پایانی شب با افزایش ترافیک مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه این موضوع به دلیل حجم بالای سفر‌های مردم برای خرید شب عید و موارد دیگر است، اضافه کرد: برای محدود‌تر کردن تردد برای سبک‌تر شدن ترافیک در مرکز شهر و خیابان‌های اصلی شهر با هماهنگی پلیس راهور نسبت به انجام کار‌های موضعی اقدام می‌کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در محدوده مرکزی شهر نیز به دلیل پارک‌های حاشیه‌ای و غیر‌مجاز با حجم بالای ترافیک مواجه می‌شویم و حرکت ترافیک به کندی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این موضوع با استفاده از نیرو‌های مازاد پلیس راهور ساماندهی می‌شود و همچنین برخورد لازم با تخلفات در سطح شهر صورت می‌گیرد.

وی به افزایش یک ساعت به ساعات فعالیت اتوبوس‌های فعال در مرکز شهر در پایان سال اشاره کرد و ادامه داد: تمام ناوگان اتوبوسرانی در پایان سال با حداکثر ظرفیت خود سرویس‌دهی به مردم را انجام می‌دهند و حداکثر ظرفیت این ناوگان در خدمت حمل و نقل عمومی شهر است.

صلواتی با اشاره به افزایش ساعت کار پارکینگ‌های شهر در پایان سال تاکید کرد: 30 پارکینگ در سطح شهر وجود دارد که ساعات کار این پارکینگ‌ها تا ساعت 24 بامداد تمدید شده است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین نظارت بر فعالیت پارکینگ‌ها افزایش یافته تا هزینه اضافی از شهروندان دریافت نشود، افزود: شهروندان باید در صورت مواجه شدن با تخلفی در پارکینگ‌های سطح شهر این تخلفات را به 137 اطلاع بدهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: نرخ مصوب برای فعالیت پارکینگ‌ها تا پایان سال جاری برای ساعت اول 500 تومان و به ازای هر ساعت اضافی نیز 300 تومان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار