مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری مازندران از ارائه خدمات رایگان مهندسی توسط اعضای این سازمان به افراد زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران مهدی ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار  در ساری, اظهار داشت: این سازمان در سال 93 در استان تشکیل و هدف این سازمان مانند سایر سازمان‌های اقشاری سازماندهی نیروها و جهت‌دهی آنها درراه فرهنگ و اسلامی و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: هدایت بسیجیان به امر عمران و شهرسازی، همکاری و فعالیت نظام‌مهندسی کشور، برنامه‌ریزی مدیریت پروژه‌های استانی که متولی آنها بسیج استان بوده، است.
ذبیحی تصریح کرد: نظارت بر پروژه‌هایی مانند بهداشت، راه‌سازی، ساخت خانه عالم، پایگاه‌های بسیج که در شهرستان‌ها احداث می‌شود، سوله‌های ورزشی از دیگر اهداف این سازمان است.
مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری مازندران گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد  که  نیاز به مهندس ناظر دارند، خدمات رایگان مهندسی ساختمان ارائه می‌شود.
ذبیحی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان نظام  مهندسی منعقد شد تا برای ساخت ساختمان‌های بسیجیان استان، به میزان 40 هزار مترمربع خدمات رایگان مهندسی ارائه  شود.
وی بیان داشت: این سازمان 12 شهید تقدیم انقلاب کرده و شهید شاخص سازمان شهید حسین علی معقولی است که در عملیات  والفجر 8 به شهادت رسید که یادواره این شهید تا پایان سال برگزار می‌شود.
مسئول سازمان بسیج مهندسی عمران و معماری مازندران افزود دو هزار و 600 نفر عضو این سازمان هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار