مدیر مرکز دیجیتال قزوین خبر داد
مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: ثبت‌نام دور سوم مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام بزرگ خلیج فارس در قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 25 October 2015
سعید پورایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ثبت‌نام دور سوم مسابقات بازی‌های رایانه‌ای جام بزرگ خلیج فارس در قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا 5 آبان ماه جاری به صورت آنلاین از طریق پرتال رسمی مسابقات به آدرس اینترنتی www.iranpgc.com و به صورت حضوری در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد واقع در بلوار آزادگان انجام می‌شود.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین بیان کرد: در این دوره از مسابقات بر روی دو پلت فرم پی‌سی، لپ‌تاپ، کنسول (xbox360) در رشته‌های FIFA 15 ،PES 2015،Dota 2 به صورت تیمی و انفرادی، Dota Allstars به صورت تیمی و انفرادی، Counter Strike ،Global Offensive ،Golden Cup و ارتش‌های فرازمینی برگزار می‌شود.

پورایمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بازی‌های رایانه‌ای ایرانی امسال از بازی‌های ایرانی نیز در مسابقات استفاده شده است که نمونه آن «ارتش‌های فرازمینی» است که توسط شرکت داخلی راسپینا تولید شده و در حال حاضر در اختیار بازیگران سطح دنیاست، همچنین این بازی با هنرمندی هنرمندان به‌نام که بر روی کاراکترها صحبت کرده‌اند، تولید شده و به لحاظ کیفی از کیفیت بالایی برخوردار است و استانداردهای جهانی را کسب کرده است.

وی تأکید کرد: شروع مرحله مقدماتی مسابقات 7 آبان ماه و شروع مرحله نهایی مسابقات 25 آبان ماه است که به تمام شرکت‌کنندگان هدایایی تقدیم می‌شود همچنین جوایز کشوری این مسابقات به تیم‌های اول تا هشتم اهدا می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار