کد خبر: ۱۱۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 25 October 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف تیم مس رفسنجان می رود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دو تیم در هفته دوازدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، رو در روی هم قرار می گیرند.
علی احمدی سراوانی افزود: این مسابقه عصر چهارشنبه هفته جاری ششم آبان ماه در شهرستان رفسنجان برگزار خواهد شد و تیم داماش گیلان در این دیدار میهمان است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در بازی قبلی خود برابر تیم ماشین سازی تبریز به برتری رسیده بود ، با روحیه خوب به مصاف تیم فوتبال مس رفسنجان خواهد رفت .
وی ادامه داد: امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان در این مسابقه با ارایه یک باری تماشاگرپسند ، مقابل حریفش به برتری برسد تا با کسب هر سه امتیاز، در جدول رده بندی نیز صعود داشته باشد.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 12 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب 9 امتیاز در مکان هجدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار