مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ترانشیپ (حمل دو سره) کالا از پایانه‌های مرزی استان در سال گذشته ۱۱۴ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ 13 April 2024

تابناک خوزتسان: محمد جولانژاد اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ به میزان سه میلیون و ۳۳۰ هزار و ۷۱۱ تن کالا از پایانه مرزی بین المللی شلمچه ترانشیپ شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: این میزان کالا توسط ۱۱۶ هزارو ۶۴۴ کامیون حمل شده که تعداد کامیون نیز ۶۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به ترانشیپ یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۷۹ تن کالا از مرز چذابه بیان کرد: این میزان کالا نیز توسط ۵۸ هزارو ۳۸۶ کامیون جابجا شده است.

به گزارش ایرنا، سال ۱۴۰۱ یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۸۸ تن کالا از پایانه مرزی بین المللی شلمچه ترانشیپ (حمل دو سره) شد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ رشد ۵۱ درصدی داشته است.

محصولات فولادی، مصالح ساختمانی، سیمان و کلینکر(مواد اولیه سیمان) و قطعات نیروگاهی از محصولات ترانشیپ شده از مرز شلمچه به عراق بوده است.

ترانشیپ یک روش حمل و نقل کالا است که در آن کالا تحت نظارت گمرکی از یک وسیله حمل و نقل ورودی به وسیله حمل و نقل خروجی انتقال می‌یابد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار