هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در زنجان با رویکرد توسعه متوازن و پایدار برگزار می‌شود. یکی از اهداف و محور‌های اصلی این همایش به نقش دانشگاه و صنعت در تامین نیروی انسانی کارآمد اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 04 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، با توجه به اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در دنیای کنونی به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های تاثیرگذار در رشد اقتصادی، این همایش به همت اتاق بازرگانی زنجان و با همکاری سایر سازمان‌ها، اسفند ماه امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.

همچنین با توجه به اهمیت موضوع ارتباط بین صنعت و دانشگاه و استفاده از تجارب گذشته و بررسی موانع شکل‌گیری موثر ارتباط بین این دو نهاد در سال‌های گذشته، آسیب‌شناسی تعامل صنعت و دانشگاه و نقش اتاق بازرگانی در تسهیل این حوزه، از دیگر محور‌های برگزاری آن در نظر گرفته شده است.

مدل‌های تعامل صنعت و دانشگاه و تجربه سایر کشور‌ها برحسب نتایج مثبت در شکل‌گیری این ارتباط موثر در سایر کشور‌ها و نقش و جایگاه فناوری‌های نوین (هوش مصنوعی و ...) در تسهیل تعامل صنعت و دانشگاه براساس پیشرفت و حرکت پرشتاب دنیا در حوزه فناوری‌های نوین از دیگر محور‌های برگزاری هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در زنجان است.

جایگاه مسؤولیت اجتماعی و نقش آن در توسعه فضای اقتصادی، به‌ویژه در دنیای امروز بیش از پیش قابل توجه است، چون می‌تواند موجب نزدیکی و پیوند گروه‌های مختلف جامعه با رویکرد خلق اعتماد و باورپذیری برای رفع نیاز‌ها و تحقق خواسته‌ها شود؛ بنابراین مسؤولیت اجتماعی صنعت و دانشگاه در قبال همدیگر از جمله محور‌های دیگر این همایش است.

هشتمین دوره همایش تعامل صنعت و دانشگاه که برنامه‌ریزی آن از چند ماه گذشته آغاز شده است به‌صورت ملی ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه با همکاری موسسه آموزشی - پژوهشی اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار