مدير كل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: ضروري است همه دستگاه‌هاي دولتي، بخش خصوصي، رسانه‌ها و سازمان‌هاي مردم نهاد استان براي كنترل و پيشگيري از بيماري اچ آي وي(ايدز)، تعامل و همكاري لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 21 October 2015

به گزارش تابناک یزد،"مجيدجواديان‌زاده" در دومين جلسه كميته پايش و ارزشيابي كنترل بيماري ايدز استان در سال‌جاري با حضور نمايندگان دستگاه هاي عضو اين كميته در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد، اظهار كرد: در كنترل و پيشگيري از بيماري ايدز دستگاه‌هاي دولتي مرتبط به تنهايي نمي‌توانند در اين زمينه اقدام و ضروري است سازمان‌هاي مردم نهاد و بخش غيردولتي نيزبه اين حوزه ورود کنند.

وي با اشاره به اين كه بيماري ايدز ابعاد رواني جامعه را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد، افزود: افراد حاشيه‌نشين، مهاجرين و دانشجويان سه گروه اجتماعي هستند كه جامعه هدف ما را براي كنترل و پيشگيري از اين بيماري تشكيل مي‌دهند.

جواديان‌زاده با بيان اين كه بايد حس مسئوليت كنترل بيماري ايدز در قشرهاي مختلف جامعه نهادينه شود، به بررسي اقدامات انجام شده در زمينه كنترل و پيشگيري از بيماري ايدز در شش ماهه اول سال جاري پرداخت.

گفتني است؛ در اين جلسه پيش‌نويس برنامه چهارم استراتژيك كشوري كنترل بيماري ايدز و تغييرات صورت گرفته در آن توسط اعضا مورد بررسي قرار گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار