دکتر سید مهدی نقوی به نمایندگی از شرکت خدمات گستر صبا انرژی، به عنوان عضو جدید و رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ 24 February 2024
تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت امیرکبیر، در آخرین جلسه هیئت مدیره این شرکت که با حضور اعضا برگزار شد، نقوی به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب شد و جایگزین علی حیاتی گردید.
 
سید مهدی نقوی سوابق متعدد اجرایی همچون سرپرست و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی و معاون اداری مالی همان سازمان،مشاور مدیران عامل بانکهای رفاه کارگران و بانک شهر در امور سرمایه گذاری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت چاپ بانک ملت و چندین مسئولیت اجرایی دیگر در کارنامه خود دارد.
 
رئیس جدید هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر در حوزه های بازاریابی، سرمایه گذاری، دیپلماسی تجاری و توسعه بازارهای بین المللی سوابق درخشانی دارد که این امر به روند رو به رشد این شرکت منجر خواهد شد.
 
این انتصاب ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری در بهره گیری از جوانان متخصص در بنگاه های اقتصادی، به پیشبرد اهداف بلند مدت مجموعه امیرکبیر در تامین منافع ذینفعان و سهامداران محترم کمک شایانی خواهد نمود. 
 
در خاتمه این جلسه، دکتر سعید صادقی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، ضمن خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای عضو جدید هیئت مدیره، به تشریح دستاوردهای درخشان یکسال اخیر اشاره کرد و خواهان اهتمام مضاعف اعضا جهت رسیدن به اهداف پیش رو گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار