معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت : تاکنون ۱۲۹ داوطلب در انتخابات مجلس در این استان تایید صلاحیت شده اند.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 07 February 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ حسنی مطرح کرد : یکی از این تغییرات در انتخابات امسال فرایند پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات بوده است و در این مرحله در استان ایلام ۴۴۲ نفر در نام نویسی کردند.

وی افزود : در این مرحله افرادی که به نوعی خود را واحد شرایط می دانستند وارد عرصه شدند و بخشی از صلاحیت های اولیه در این مرحله از جمله مدارک و مستندات آنان احراز شد.

حسنی ادامه داد  : در فرایند انتخابات امسال شفافیت مالی کاندیداها یکی دیگر از تغییرات قانون انتخابات در کشور بوده است و بر این اساس هزینه هایی که داوطلبان در هنگام برگزاری انتخابات انجام می‌دهند بررسی و رصد می شود.

وی خاطرنشان کرد : یکی دیگر تغییرات انتخابات نسبت به دوره های قبل راه اندازی کانال های تلویزیونی برای داوطلبان انتخابات در راستای بیان دیدگاه های خود است که با توجه به اینکه در استان ایلام ۲ حوزه انتخابیه وجود دارد ۲ کانال تلویزیونی در استان راه اندازی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت : انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارای ۳۱ فرایند است که بر اساس جدول زمانبندی انتخابات هم اکنون در مرحله نوزدهم از این فرایند قرار داریم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار