فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از اعزام ۱۰۰ دانش آموز پسر این شهرستان به همراه عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 31 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، مهدی علی زمانی اظهار کرد: اعزام ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان آبیک در قالب دانش آموزان، محلات و جامعه زنان به مناطق عملیاتی جنوب در دستور کار قرار دارد و در حال اجراست که جلسات آن در فرمانداری برگزار و پشتیبانی‌های لازم توسط ادارات انجام شده است.

وی از اعزام دانش آموزان دختر شهرستان آبیک در دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب اشاره و تصریح کرد: در مرحله نخست ۸۸ دانش آموز دختر در آبان ماه و در مرحله دوم ۹۰ دانش آموز دختر در آذر ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و از مناطق مختلف عملیاتی بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک به اعزام ۱۰۰ دانش آموز پسر شهرستان آبیک به همراه عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی جنوب اشاره و اذعان کرد: دانش آموزان از مناطق شلمچه، فکه، اروندکنار، طلاییه، علقمه، دهلاویه و معراج الشهدای اهواز بازدید می‌کنند و از وجود ارواح پاک شهدا بهره‌مند می‌شوند.

علی زمانی هدف از اردوی راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با تاریخ ایران و مخصوصا تاریخ و وقایع جنگ ایران و عراق، بازدید از یادمان شهدا و آشنایی با راه و رسم شهدا و شهادت دانست و گفت: با برگزاری اردوی راهیان نور، پیام شهدا و حقانیت دین الهی به گوش جهانیان رسانده می‌شود.

وی بیان کرد: پس از برگزاری انتخابات هم، قشرهای مختلف مردم و محلات به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و از فضای معنوی حاکم بر جنبه‌های نبرد حق علیه باطل دوران دفاع مقدس مستفیض می‌شوند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار