فرماندار ابهر گفت: بازآفرینی شهری از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم است که کوتاهی در این حوزه از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲ 30 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، احمد ذوالقدر، فرماندار شهرستان ابهر عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهر ابهر اظهار داشت: جدای از مواردی که در جلسه عنوان شد به صورت مستند نیز مسایل و مشکلات در حوزه بازآفرینی شهری باید به فرمانداری ارسال شود.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف می‌توان طرح بازآفرینی شهری را مورد بحث an> و بررسی قرار داد، اضافه کرد: شهرداری دبیرخانه بازآفرینی شهری است، اما در برخی از زمینه‌ها دستگاه‌های اجرایی نیز در حیطه تخصص و حوزه خود باید نظر دهند تا طرح یک طرح جامع و کامل باشد.

وی با بیان اینکه بازآفرینی شهری تدبیری مناسب در بازسازی بافت‌های ناکارآمد، فرسوده و تاریخی شهر‌ها است که به طور جدی در دولت سیزدهم در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم هیچ دستگاهی در اجرای این نعمت بزرگ که در اختیار مدیریت شهری به برکت انقلاب و دولت جهادی قرار گرفته است کوتاهی کند.

ذوالقدر تاکید کرد: اگر دستگاهی در مسیر این طرح کوتاهی کند تذکرات لازم به آن دستگاه داده می‌شود و به دستگاه استانی این کوتاهی‌ها گزارش می‌شود.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه شهرداری مکلف است به عنوان دبیرخانه هر طرح و برنامه‌ای که در این زمینه تصویب می‌شود به صورت جدی پیگیری کند، متذکر شد: طرح بازآفرینی شهری از طرح‌هایی است که اگر در اجرای آن اهتمام داشته باشیم، ثمره آن را سال‌های آینده در حوزه شهری شاهد خواهیم بود.

وی با پرداختن به این مسئله که طرح بازآفرینی شهری باید یک طرح همه جانبه span> باشد تا بتواند گره‌گشایی مشکلات شهری شود، ادامه داد: همه جوانب باید در این طرح دیده و گنجانده شود تا پس از اجرا شاهد بروز مشکلات نباشیم.

ذوالقدر با اشاره به سفر وزیر کشور به ابهر خاطرنشان کرد: دستورات خوبی از وزیر کشور برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان از ماشین‌آلات تا قیر رایگان گرفتیم که باید پیگیری شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار