مدیر‌کل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۲۲ هزار تن گندم به صورت تضمینی توسط تعاون روستایی استان از کشاورزان خریداری شد که این میزان نسبت به سال گذشته 12 برابر افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 30 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محسن کریمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه تعاون روستایی با ۲۱۵ تشکل ۱۳۲ هزار نفر عضو را تحت پوشش قرار داده که از وظایف اصلی آن خدمات‌رسانی به اعضای تشکل‌های روستایی است.

رشد ۱۲ برابری خرید تضمینی گندم در استان

مدیر‌کل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری افزود: امسال ۲۲ هزار تن گندم به صورت تضمینی توسط تعاون روستایی استان از کشاورزان خریداری شد که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۲ برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به توزیع آرد روستایی و تامین آرد مورد نیاز مردم در مناطق صعب‌العبور، ادامه داد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۶ هزار تن آرد روستایی و عشایری توسط شبکه تعاون روستایی استان توزیع شده است.

کریمی در خصوص توزیع فرآورده‌های سوختی از قبیل نفت سفید و گازوئیل، گفت: همچنین از ابتدای امسال تا کنون ۱۳ میلیون لیتر مواد سوختی توسط تعاون روستایی استان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: همچنین حدود ۸ هزار تن انواع کود‌های شیمیایی و ۴۴ هزار تن انواع نهاده‌های دامی توسط تشکل‌های تعاون روستایی در استان توزیع شده است.

تامین میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان

مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۲۰۰ تن سیب درختی و ۳۲۰ تن پرتغال باکیفیت برای توزیع در بازار شب عید استان انبار شده است.

وی با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همچنین حدود ۵ تن خرما برای ماه مبارک رمضان خریداری و در سردخانه نگهداری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار