مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: “زنگ پیشرفت” در راستای جهاد تبیین، امیدآفرینی و اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام از هفته آینده در مدارس اهواز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 25 January 2024

تابناک خوزستان: به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان امیر طرفیانی در نشست با راویان پیشرفت (کارشناسان مطلع دستگاه های اجرایی) اظهارکرد: این طرح برای نخستین بار در کشور از هفته آینده در سطح مدارس اهواز اجرا می شود و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، برابر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ سال تحصیلی آینده نیز این طرح در مدارس سایر شهرستان ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه از ۲ ماه قبل برنامه ریزی های مقدماتی و هماهنگی های لازم به منظور اجرای این طرح انجام شد اظهار کرد: بر این اساس دستگاه های مختلف اجرایی از طریق اعزام کارشناسان آگاه به عنوان سفیران پیشرفت در مدارس به تبیین عملکرد دستگاه ها پرداخته و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی را برای دانش آموزان تشریح خواهند کرد.

طرفیانی بیان کرد: تاکید شده این کار متناسب با روحیات نسل جدید و از طریق جذابیت بصری و ایجاد فضای متنوع همراه با نمایش تجهیزات و پروژه ها باشد تا تاثیر عمیق تری در ذهن دانش آموزان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام هم به سود دستگاه ها است زیرا موجب تبیین اقدامات صورت گرفته که همان خدمات نظام است میشود هم به سود دانش‌آموزان؛ چرا که منجر به افزایش اطلاعات عمومی و علاقمندی آنها به مطالعه در زمینه های گوناگون می‌شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار