معاون ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری با تاکید بر اینکه شاخص بهره‌وری در کشور در ۱۰ سال گذشته نزدیک صفر و در واقع در جا زده است، افزود: با رویکردهای تحول آفرین دولت سیزدهم این رویکرد به سمت بهبود در حرکت است.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 24 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی کرم‌پور حقیقی، معاون ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با بیان اینکه فناوری، کالا و خدمات واسطه‌ای را سرمایه ناملموس به لحاظ کیفی و کمی برای دستیابی به هدف محسوب می‌شود، اظهار کرد: نتیجه بهره‌وری در حوزه نیروی انسانی و سرمایه‌گذاری همان رشد اقتصادی است.
معاون ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری، بهره‌وری را نتیجه تمرکز بر اولویت‌ها از جمله مردمی‌سازی و مسئله‌محوری دانست و افزود: رویکرد اصلی سازمان چرخه مدیریت بهره‌وری باهدف ساماندهی بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی، استان‌ها و شرکت‌های دولتی است.
وی تصریح کرد: توانمندسازی متولیان حرکت ملی بهره‌وری و مشاوران، یک اقدام مهم در راستای جاری‌سازی صحیح بهره‌وری است.
کرم‌پورحقیقی زنگ خطر برای کشور را بالارفتن عمر پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و ادامه داد: تمرکز برای تکمیل پروژه‌های باقیمانده از دولت‌های قبل از اولویت‌های دولت مستقر است.
معاون ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری میانگین عمر پروژه‌ها طرح‌های نیمه‌تمام کشور را ۱۵.۵ سال اعلام کرد و گفت: گویا اولویت‌بندی و تعریف درستی از این پروژه‌ها در سال‌های گذشته انجام نشده است.
وی رشد اقتصادی را منوط به بهره‌وری و رشد پایدار دانست و تاکید کرد: این مهم در سیاست‌های ابلاغی ومصوب لحاظ شده است.
کرم‌پور حقیقی با تاکید بر اینکه شاخص بهره‌وری در کشور در ۱۰ سال گذشته نزدیک صفر و در واقع در جا زده است، افزود: با رویکرد‌های تحول آفرین دولت سیزدهم این رویکرد به سمت بهبود در حرکت است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار