استاندار زنجان با تاکید بر پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در تاریخ معاصر محسوب می‌شود، گفت: ابعاد تاثیرگذاری این پیروزی در آینده مشخص می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 10 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با تقدیر از مردم برای مشارکت در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور با وجود نامساعد بودن شرایط جوی اظهار کرد، این حد از همراهی مایه سربلندی است، ضمن اینکه باید از برگزارکنندگان اجلاس سراسری نماز برای برگزاری آن برای نسل جوان در مدارس هم تقدیر شود.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در تاریخ معاصر محسوب می‌شود که ابعاد تأثیرگذاری آن در آینده مشخص خواهد شد، افزود: باتوجه‌به این اهمیت سالروز پیروزی آن باید پرشکوه‌تر برگزار شود.
وی با تاکید بر لزوم پرشور بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیشنهاد من ایجاد شور و حال در طول دهه فجر است که نوعی تقسیم انرژی در ۱۰ روز است.
افشارچی بر لزوم تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی برای نسلی که با شرایط قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آشنا نیستند، تصریح کرد: یادمان باشد دشمن در حال اجرای پکیج شوروی سابق برای جمهوری اسلامی یعنی ایجاد مشکلات اقتصادی و سوارشدن بر روی آن موج و ازبین‌بردن اعتقادات ما است.
استاندار زنجان با توصیه به افرادی که به اصول و مبانی جمهوری اسلامی اعتقاد دارند برای تشکیل تیم و انجام کار مطالعاتی برای پاسخگویی به سؤالات افزود: هر سرمایه‌گذاری در این مباحث باید بر روی نسل جوان و از مدارس آغاز شود تا بتوان نتیجه آن را در آینده دید.
وی تأکید کرد: باید به نوجوانان و جوانان یادآوری کرد که میراث‌دار چه کسانی هستند چرا که هر یک از نامداران شهید این انقلاب آن قدر بزرگ هستند که نمی‌دانم خداوند در عالم خلقت چه تعداد از آن‌ها را به لحاظ تاثیرگذاری خلق کرده است.
افشارچی با اعلام آمادگی برای کمک به برگزاری برنامه‌های دهه فجر در همه ابعاد گفت: در برگزاری این جشن‌ها شوروشوق باید به‌صورت هم‌زمان دیده شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار