مربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در نیمه اول ما واقعا باید به گل‌های سوم و چهارم هم می‌رسیدیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 01 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، مهرداد کریمیان در نشست خبری پس از پیروزی شمس آذر مقابل سپاهان، اظهار داشت: خداراشاکریم در روزی که بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داشتیم، توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: در ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بودیم و نشان دادیم با بازیکنان جوان چه شخصیت بزرگی داریم. در بازی آخر نیم فصل توانستیم واقعا سنگ تمام بگذاریم و هواداران را شاد کنیم. آن‌ها استادیوم را پر کردند که واقعا قوت قلبی برای تمام بازیکنان ما بود. از آن‌ها ممنون هستیم و این برد را به همه آن‌ها تقدیم می‌کنیم. مخصوصا بانوان عزیزی که تشریف آورده بودند و سنگ تمام گذاشتند. ان‌شالله مبارکشان باشد.

مربی شمس آذر با اشاره به روند بازی، عنوان کرد: در نیمه اول ما واقعا باید به گل‌های سوم و چهارم هم می‌رسیدیم. با نوع بازی که داشتیم توانستیم برنامه خودمان را پیاده کنیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم، ولی فکر می‌کنم چهره برتر میدان پیام نیازمند بود.

وی افزود: او موقعیت‌هایی را نجات داد که واقعا ۱۰۰ درصد گل بود و سپاهان در بازی ماند. در نیمه دوم طبق برنامه‌ای که داشتیم سپاهان را مجبور کردیم بازی بلند و مستقیم انجام بدهد. فکر می‌کنم در هیچکدام از مسابقات این مدل بازی را از سپاهان ندیده بودیم. واقعا تمام راه‌ها را بستیم. می‌دانستیم سپاهان روی زمین خوب کار می‌کند و مربی بسیار بررگزی دارد، ولی بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

مربی شمس آذر گفت: بازی خیلی خوبی بود. به همه مردم عزیز قزوین تبریک می‌گویم. ان‌شاالله در نیم فصل دوم هم بتوانیم شخصیت لیگ برتری خودمان را نشان بدهیم و حتی به رتبه‌های بالاتر برسیم. جوان‌های جاه طلبی داریم. دوست دارند پیشرفت کنند. ان‌شاالله این روند ادامه دار باشد.

کریمیان در مورد استراتژی تقویت تیم برای نیم فصل دوم، عنوان کرد: مجموعه بزرگ شمس آذر واقعا سنگ تمام گذاشته است. بخش خصوصی پشتوانه خوبی برای فوتبال شهر است و در این شهر رونق را دیده‌ایم. همه جا صحبت از تیم شمس آذر است. قطعا سعید دقیقی برنامه‌ای دارد که در حد توان بتوانیم تیم را تقویت کنیم. پرسروصدا نیستیم، ولی دوست داریم مثل همین بازیکنانی که داریم، افرادی که با تیم ما هماهنگ هستند را بیاوریم و بتوانیم روز‌های بهتری را رقم بزنیم.

مربی شمس آذر درخصوص اینکه این تیم با جمعی از بازیکنان لیگ یکی نشان داده پدیده است، گفت: باید واقعگرا باشیم، به توانایی‌های خودمان و اهداف باشگاه نگاه کنیم. در نیم فصل دوم کار سخت‌تر است و دروازه‌ها کوچک می‌شود. امتیاز‌ها نصف می‌شود، ولی به کار خودمان ادامه می‌دهیم. قطعا باید بازی‌هایی را ارائه بدهیم که شخصیتی که در نیم فصل اول نشان دادیم ارتقا پیدا کند. هدف اول باشگاه همچنان ماندن در لیگ برتر است، ولی چشم انداز بسیار خوبی هم به رتبه تک رقمی داریم. ان‌شاالله آخر فصل سربلند باشیم.

وی درمورد اینکه شمس آذر معمولا در دقایق پایانی دچار احساس می‌شود یا بر اثر بی تجربگی به حریف موقعیت می‌دهد، به عنوان مثال اگر آن آفساید گرفته نمی‌شد به مشکل می‌خورد، بنابراین برای رفع این نقطه ضعف در نیم فصل دوم چه برنامه‌ای وجود دارد، گفت: بازیکنان جوانی داریم. در صحنه‌هایی ممکن است احساس بر منطق فوتبال غلبه کند، ولی تا جایی که توانستیم روی همه مسائل در تمرینات کار و گوشزد کردیم. در بازی سنگین مقابل سپاهان این اجتناب ناپذیر است. دردقایقی هم ممکن است اسیر آن احساسات شوید و به حریف موقعیت بدهید، ولی نشان دادیم واقعا شخصیت این را داریم که در خانه سه امتیاز را نگه داریم. ان‌شاالله در نیم فصل دوم با رفع ایرادات یک تیم تمام و کمال داشته باشیم و به موفقیت برسیم.

کریمیان درخصوص اینکه امتیازات کسر شده پرسپولیس و سپاهان برگشت و آیا شمس آذر هم عزمی برای برگشت ۳ امتیاز کسر شده دارد، عنوان کرد: از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم؛ اگر امتیاز تیم‌های دیگر برگشته امتیاز ما هم برگردد. اگر این اتفاق برای ما بیفتد از این مساله خیلی استقبال می‌کنیم. خواهان این هستیم که فدراسیون روی این مساله بازنگری داشته باشد.

وی افزود: تیمی جوان بودیم که با ۳- امتیاز شروع کردیم، ولی ادامه دادیم. ان‌شاالله این ۳ امتیاز برگردد. هرچند تیمی هستیم که نشان دادیم در زمین کار خودمان را می‌کنیم. تا امروز صبح هم قرار نبود بازیکنان سپاهان بازی کنند، ولی بازی کردند. ما هم خوشحال شدیم. بازیکنان بزرگ به شهر ما آمدند و بازی برای تماشاگران جذاب بود. به روح فوتبال احترام می‌گذاریم، ولی حق ما این نیست که ۳ امتیاز برنگردد. خواهان این هستیم که پیگیری شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار