نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: لازمه شناخت اسلام بهره‌گیری از قرآن است که دین را به بهترین وجه برای امت بیان کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 09 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، عصر امروز، حجت‌الاسلام رضا نوری امام‌جمعه بجنورد و نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین پایانی چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شهیدپرور خراسان شمالی که با حضور بی‌نظیر خود سبب شدند تا این خطه به عنوان استان قرآنی و عاشق به قرآن معرفی شود، سعادت، قدرت و عاقبت‌به‌خیری یک ملت را مرهون وجود یک نگاه مثبت و جهان‌بینی متعالی و برنامه مترقی دانست که دین عرضه می‌کند.

وی با بیان این که امروز مفتخریم که در تمام دنیا جهان‌بینی بهتر و متعالی‌تر از اسلام وجود ندارد، گفت: لازمه شناخت اسلام بهره‌گیری از قرآن است که دین را به بهترین وجه برای امت بیان کرده است.

امام‌جمعه بجنورد بر ضرورت توجه به این کتاب آسمانی سخن گفت و از مردم خواست تا قرآن بخوانند و از موعظه‌هایش استفاده کرده و خانه‌هایشان را با قرآن، نورانی کنند.

وی با بیان این که تمام ادیان با آمدن دین اسلام و این کتاب آسمانی زمین خوردند، اما ملت آخرالزمانی به برکت قرآن عزت پیدا کرده است، قرآن را قانون اساسی کل جهان در دوره آخرالزمان برشمرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار