فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از بازداشت چهار قاچاقچی زن و مرد و کشف هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیسی با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ 29 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه امروز (دهم اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی گزارش‌های رسیده مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم قصد دارند با دو خودرو، مقداری مواد مخدر را از استان خراسان رضوی به خراسان شمالی انتقال دهند، مراتب در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت. ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاروج با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند خودروی حامل مواد مخدر را به رانندگی مظنون و سرنشینی همسر و فرزندش در میدان مرکزی شهر متوقف کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این دو خودرو در اصطلاح «راه پاک کن» بود، بیان کرد: در بازرسی از خودروی دیگر، هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که داخل یک کیسه برنج جاساز شده بود، کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی افزود: در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و چهار نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار