اردوی جهادی خدمت رسانی دندانپزشکی و تخصصی پزشکی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد سال ۱۴۰۳، در روستای گنجه ای بزرگ از توابع شهرستان بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 09 December 2023

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی و تخصصی پزشکی در مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد( روستای گجه ای بزرگ و روستهای اطراف) به مدت ۷ روز برگزار شد و مورد بازدید سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

سرهنگ ایرج پرویزیان افزود: در این اردوی جهادی به مردم این روستا و روستاهای اطراف خدمات دندانپزشکی از قبیل ترمیم، جرم‌گیری، درمان ریشه دندان و ... و همچنین خدمات پزشکی تخصصی از قبیل اطفال، داخلی، زنان و زایمان و روانشناسی به مدت یک هفته ارائه شد.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی به ۳۲۰ نفر و خدمات پزشکی به ۴۰۰ نفر به طور رایگان ارایه شد.

اردوی جهادی خدمت رسانی دندانپزشکی و تخصصی پزشکی  در روستای گنجه ای بزرگاردوی جهادی خدمت رسانی دندانپزشکی و تخصصی پزشکی  در روستای گنجه ای بزرگاردوی جهادی خدمت رسانی دندانپزشکی و تخصصی پزشکی  در روستای گنجه ای بزرگاردوی جهادی خدمت رسانی دندانپزشکی و تخصصی پزشکی  در روستای گنجه ای بزرگاردوی جهادی خدمت رسانی دندانپزشکی و تخصصی پزشکی  در روستای گنجه ای بزرگ

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار