سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در دولت سیزدهم تنش آبی ۲۱۶ روستای استان زنجان رفع و اهالی این روستاها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 05 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، علی محمد نادرخانی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، جمعیتی افزون بر ۹۶ هزار نفر زیرپوشش خدمات تأمین آب سالم و پایدار قرار گرفتند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۲۱۶ روستا در استان زنجان اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: همچنان ۲۸۶ روستا در استان نیاز به ارتقا خدمات آبرسانی دارند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این تعداد روستا نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن آبرسانی خواهند شد.

نادرخانی خاطرنشان کرد: استان زنجان در امر آبرسانی روستایی جزء استان‌های پیشرو بوده و با همراهی و مشارکت مردم، خیرین و گروه‌های جهادی انتظار می‌روند این روند همچنان ادامه داشته باشد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر اینکه برای مدیریت بحران آب، مدیریت مصرف اولویت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است گفت: در این راستا اقدامات گسترده‌ای انجام شده تا با کاهش هدررفت به تامین آب پایدار برای روستائیان اقدام شود.

گفتنی است، استان زنجان بیش از یک میلیون و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار