معاون مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه تولیدکننده‌هایی در مقیاس جهانی در کشور فعال هستند، گفت: برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده از کارکردهای نمایشگاه عزت و پیشرفت است.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 04 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن جهان‌شیر، معاون مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان شامگاه امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه عزت و پیشرفت استان زنجان با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه اظهار کرد: زنجان در برگزاری این نمایشگاه جزو پیشرو‌ها است.
معاون مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه نمایشگاه عزت و پیشرفت رنجان سیزدهمین نمایشگاه با این عنوان در سطح کشور است، افزود: کاش این نمایشگاه نخستین بود تا استان‌های دیگر از این فرمول استفاده می‌کردند چرا که از بهترین نمایشگاه‌ها بود.
وی به تأکیدات دو دهه‌ای مقام معظم رهبری بر اقتصاد و فرایند‌های آن اشاره و تصریح کرد: در این راستا مرکز مشارکت‌های مردمی در دولت مستقر شکل گرفت تا خلاء بین تولیدکنندگان و مصرف‌کننده ورزشی را پر کند.
جهان‌شیر با تأکید بر اینکه تولیدکننده‌هایی در مقیاس جهانی در کشور فعال هستند، ادامه داد: برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده از کارکرد‌های نمایشگاه عزت و پیشرفت است.
معاون مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه عزت و پیشرفت مستمر و مداوم خواهد بود تا به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان صنعتی و دانش‌بنیان‌ها کمک شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار