قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رسانه ها باید بیش از پیش در توسعه و پویایی صنعت گردشگری نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ 30 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، علی دارابی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین که ظهر امروز در تالار شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رابطه معناداری میان رسانه‌های آزاد و پرسشگر و حکمرانی مطلوب وجود دارد و هر چقد بخواهیم حکمرانی مطلوب داشته باشیم باید نسبت به آزادی عمل و میزان پرسشگری رسانه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی تکثر رسانه‌ای و آزادی عمل را از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: در مقایسه با زمان قبل از انقلاب، آزادی رسانه معنا و مفهوم جدیدتری به خود گرفته است.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: هرچقدر دست اندرکاران حوزه رسانه باسوادتر باشند به ثروت کشور افزوده می‌شود.

این مقام مسوول عنوان کرد: رسانه‌ها همانند رزمندگان دوران جنگ فعالیت می‌کنند و در خط مقدم جنگ رسانه‌ای قرار دارند.

دارابی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در پویایی صنعت گردشگری، خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی فرصتی برای تولید ادبیات و رقابت سالم است و باید در این حوزه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی در پایان اذعان کرد: به دنبال این هستیم به صورت سالانه از رسانه‌هایی که در عرصه میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند تجلیل به عمل آید.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار