رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان این که باید ماهیت بسیجی بودن مان را قدر بدانیم و در قالب بسیج یک شبکه عظیم برای جبهه رسانه تشکیل دهیم، گفت: وظیفه اصلی ما در حوزه رسانه امیدآفرین را در سطح جامعه است.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 30 November 2023

تابناک خوزستان: سجاد بهمئی در نشست جبهه رسانه انقلاب و اختتامیه جشنواره سرزمین مقدس که امروز نهم آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت رسانه استان خوزستان در تشکیل جبهه رسانه انقلاب بهره مند شویم. باید تلاش شود یک جبهه واحد رسانه ای در مقابل رسانه های معاند و مخالف داشته باشیم و با یک جریان سازی دقیق بتوانیم این هجمه ها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: در جبهه رسانه انقلاب به دنبال این هستیم که باتوجه به این که در شرایط حساسی قرار داریم بتوانیم از ظرفیت رسانه به خوبی بهره مند شویم. در این راستا همه رسانه های استان باید همدل بوده و روشنگری کرده و جهاد تبیین داشته باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، گفت: رسانه های استان باید همه را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی بیان کرد: امروز مهمترین محور برنامه های بسیج، بر پایه جبهه خدمت، جهاد تبیین و جبهه امیدآفرینی بنا شده است و رسانه ها باید بر اساس این سه محور نقش آفرینی کنند.

بهمئی عنوان کرد: جبهه رسانه انقلاب یعنی همدلی، همراهی و اتحاد رسانه های استان خوزستان و باید با همدلی بتوانیم در مقابل همه هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری نیز گفت: باید ماهیت بسیجی بودن مان را قدر بدانیم و باید در قالب بسیج یک شبکه عظیم برای جبهه رسانه تشکیل دهیم تا بتوانیم مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم. ضمن این که وظیفه اصلی ما در حوزه رسانه امیدآفرینی در سطح جامعه است و مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار