مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: اطلاعات آرد خام بگیران روستایی و عشایری با عنوان طرح مدیریت هوشمند توزیع و عرضه آرد خام در سامانه یکپارچه مدیریت آرد ثبت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 24 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، ولی‌اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل اعلامی شرکت بازرگانی دولتی ایران، عملیات توزیع آرد خام روستایی و عشایری و حصول اطمینان از دریافت آرد توسط مصرف کنندگان واقعی (جمعیت عشایری و روستا نشین)، با عنوان طرح مدیریت هوشمند توزیع و عرضه آرد خام روستایی و عشایری در سامانه یکپارچه مدیریت آرد طراحی و آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۵ درصد از نمایندگان، اطلاعات مصرف کنندگان را در سامانه ثبت کرده‌اند، افزود: با توجه به تمدید چند مرحله‌ای مهلت ثبت نام مصرف کنندگان آرد خام بگیر روستایی و عشایری، مابقی نمایندگان نسبت به ثبت مشخصات در سامانه یکپارچه مدیریت آرد تا مورخ ۲۰ آذرماه سال‌جاری اقدام کنند.

وی گفت: نمایندگان فعلی آرد خام روستایی با کاربری خود به سامانه یکپارچه مدیریت آرد به نشانی Gflour.banksepah.ir مراجعه و از طریق لینک جانمایی شده (گزینه مدیریت آرد خام) نسبت به ثبت نام مصرف کنندگان نهایی آرد خام بگیر اقدام کنند.

زمانی با اشاره به اینکه ثبت چندین شماره کارت بانکی سرپرست خانوار محدودیتی وجود ندارد، بیان کرد: نمایندگان آرد خام بگیر با مراجعه به سامانه و ورود به لینک مربوطه می‌بایست نسبت به ثبت اطلاعات هویتی دریافت‌کنندگان نهایی (خانوار‌های روستایی و عشایری)، مشخصات افراد تحت تکفل وی و حداقل یک شماره کارت‌بانکی سرپرست خانوار اقدام کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه در صورت عدم تأیید اطلاعات وارده افراد خانوار، سهمیه‌ای به آن فرد تعلق نخواهد گرفت، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام شده، اطلاعاتی که توسط نمایندگان (از قبیل کد ملی، تعداد افراد تحت تکفل، حائز شرایط بودن دریافت آرد خام (عدم شهرنشینی) و ...) از طریق سامانه‌های مرجع (سازمان ثبت‌احوال و وزارت رفاه و ...) راستی‌آزمایی خواهد شد، لذا نمایندگان باید از صحت اطلاعات وارده اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، پس از ثبت‌نام توزیع‌کنندگان نهایی، با هماهنگی با بانک سپه نسبت به تحویل دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند که امکان عرضه آرد (نه نان) را دارند، اقدام خواهد شد.

زمانی با اشاره به اینکه مقدار آرد دریافتی توسط خانوار‌ها به‌صورت سیستمی و بر اساس سرانه و به صورت ماهیانه در سامانه بارگذاری خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه وزن استاندارد کیسه‌های آرد ۴۰ کیلوگرم می‌باشد، تحویل آرد به نمایندگان به صورت ضریبی از ۴۰ خواهد بود و درصورتی‌که سقف مجاز خریدار کمتر از ۴۰ کیلوگرم باشد، می‌تواند نسبت به خرید یک کیسه کامل اقدام نماید و وزن اضافه بر سقف سهمیه این دوره از سقف سهمیه ماه آتی محاسبه و کسر خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: در ایام پایانی فصل پاییز و اوایل زمستان که در مناطق کوهستانی و صعب العبور، آرد اختصاصی چند ماه به دلیل مشکلات حمل، از پیش اختصاص و به‌صورت پیش تحویل، به مصرف کنندگان تحویل می‌گردد. خریداران امکان خرید سهمیه آرد، ماه‌های آتی و تا سقف مجاز را خواهند داشت.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار