فرماندار فلارد گفت: طی ۲ سال گذشته ۲۰۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستاهای این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 24 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، کورورش فتحی صبح امروز در نشست شورای اداری فلارد گفت: طی ۲ سال گذشته ۲۰۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستا‌های این شهرستان انجام شده است.

فرماندار فلارد ادامه داد: همچنین هدایت ۹۰ هزار مترمربع آب‌های سطحی از طریق ساخت جدول، احداث دیوار حائل در روستا‌ها با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث چهار پُل در روستاها، ساماندهی تعدادی از قنوات و سرچمشه‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این مدت است.

وی بازنگری ۱۹ طرح هادی روستایی در شهرستان فلارد با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق، اجرای خط انتقال آب، زیرسازی روستا‌های سلمانک، اکبرآباد، شاه‌نجف و دهنو، احداث ۲ زمین چمن ورزشی، تخصیص اعتبار و شروع به کار سالن ورزشی روستای شهریار را از دیگر طرح‌های عمرانی اجرا شده در شهرستان فلارد عنوان کرد.

فتحی اضافه کرد: اجرای فاز نخست عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای بخش امامزاده حسن با ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار و اجرای شبکه بارانی در ۳۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی پس از ۳۰ سال، آبرسانی به ۲۱۱ هکتار زمین‌های گرداب‌سفلی، جنگل‌کاری و کشت گیاهان دارویی در این شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده طی ۲ سال گذشته بوده است.

وی، لایروبی و احیای قنوات، واگذاری ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای راه‌اندازی ۲ واحد گلخانه، راه‌اندازی نهالستان منابع طبیعی در شهرستان فلارد، احداث باغ‌های دیم با هفت میلیارد ریال اعتبار، ساخت ۶۰ واحد مسکن مددجویی، آبرسانی به شهرک صنعتی سندگان و پیش‌بینی ۳۲ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن را از دیگر گام‌های مهم برداشته شده برای عمران و آبادانی شهرستان فلارد عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار